سیستم مبارزات The Outer Worlds 2 با کمک کدام بازی متحول شده است؟
به نقل از GamingBolt، استودیوی Obsidian Entertainment در آستانهی انتشار بازی The Outer Worlds 2 وعده داده است که این دنباله نسبت به نسخهی نخست، اثری «بزرگتر و عمیقتر» خواهد بود. این ارتقا تنها به ابعاد و روایت محدود نمیشود و سیستم مبارزات بازی نیز تغییرات گستردهای به خود دیده است.
برندون آدلر، کارگردان بازی در گفتوگو با GamesRadar تأکید کرده است که یکی از اصلیترین درخواستهای بازیکنان، بهبود مبارزات بود. او گفت: «ما کل سیستم برخوردها را بازسازی کردیم تا تنوع بیشتری در رویاروییها ایجاد کنیم. این بخش حالا حس بسیار بهتری منتقل میکند.»
بهبودهای بازی The Outer Worlds 2 تنها به طراحی نبرد محدود نشده و گانپلی نیز با کمک مستقیم Halo Studios بازطراحی شده است. آدلر توضیح داد: «ما خوششانس بودیم که با تیم 343 (Halo Studios) همکاری کردیم. آنها بازخوردهای ارزشمندی دربارهی گانپلی و تنظیمات مختلف ارائه دادند و ما بر اساس آنها سیستم تیراندازی را بهبود دادیم.»
از سوی دیگر، متیو سینگ، کارگردان طراحی بازی The Outer Worlds 2 از سری Destiny بهعنوان «چراغ راهنما» یاد کرده است. او و تیم طراحی زمان زیادی صرف کردند تا حرکات و مکانیکهای تیراندازی بازی همان کیفیت روان و هیجانانگیز Destiny را تداعی کند. آدلر افزود:
«ما روی حرکت کاراکتر هم تمرکز کردیم. اضافه شدن مکانیکهایی مثل سر خوردن و پارکور باعث شده حرکت در جهان بازی روانتر و کماصطکاکتر باشد. ترکیب این ویژگیها تجربهای عالی خلق کرده که وقتی کنار نقشآفرینی عمیق بازی قرار میگیرد، یک امتیاز ویژه محسوب میشود.»
بازی The Outer Worlds 2 در تاریخ ۷ آبان ۱۴۰۴ (۲۹ اکتبر ۲۰۲۵) برای Xbox Series X/S، پلی استیشن 5 و پی سی بههمراه گیم پس منتشر خواهد شد. سازندگان همچنین از آثاری چون Fallout: New Vegas، Deus Ex: Human Revolution و Deus Ex: Mankind Divided بهعنوان منابع الهام یاد کردهاند.