انتشار قابلیت مورد انتظار بازی فوتبالی Rematch عقب افتاد

جمعه 14 شهریور 1404 - 19:22
مطالعه 3 دقیقه
نفوذ مهاجم فوتبال به زمین حریف در بازی Rematch
استودیو Sloclap از عقب افتادن انتشار حالت کراس پلتفرم چندنفره بازی Rematch به‌همراه آپدیت جدید آن خبر داده است.
تبلیغات

به نقل از GamingBolt، استودیو Sloclap اعلام کرد که آپدیت برنامه‌ریزی‌شده بازی فوتبال چندنفره Rematch که قرار بود امکان کراس‌پلتفرم مولتی‌پلیر را اضافه کند، به دلیل یک مشکل جدی در Matchmaking به تعویق افتاده است. در پستی در شبکه اجتماعی X، این استودیو توضیح داد که مشکل یاد شده با قابلیت کراس‌پلی مرتبط است و به همین دلیل انتشار آپدیت به تعویق افتاده است.

با‌توجه‌به اهمیت کراس‌پلی برای Patch 3، استودیو Sloclap تصمیم گرفته است کل این به‌روزرسانی بزرگ بازی Rematch را عقب بیندازد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این ویژگی اعلام نشده است. استودیو در بیانیه خود نوشته است:

«در آخرین تست‌های امروز، یک مشکل جدی در Matchmaking مرتبط با Crossplay پیدا کردیم. از آنجا که کراس‌پلی قلب Patch 3 است، تصمیم گرفتیم انتشار آپدیت را تا رفع مشکل به تعویق بیندازیم. می‌دانیم این موضوع ناامیدکننده است و بابت تاخیرهای مکرر عذرخواهی می‌کنیم. از صبر و حمایت شما سپاسگزاریم و به محض داشتن اخبار جدید، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

در بیانیه دیگری که در ردیت منتشر شد، استودیو اشاره کرد که برخی بازیکنان ممکن است از این وضعیت ناراحت شده باشند، زیرا کراس‌پلتفرم چندنفره می‌توانست با گسترده‌تر کردن انتخاب‌های Matchmaking، جان تازه‌ای به جمعیت بازیکنان بازی Rematch بدهد. آن‌ها توضیح دادند که در تست‌های Patch 3، بازیکنان با فعال شدن کراس‌پلی عملاً در Matchmaking گیر می‌کردند و امکان لغو یا ریست کردن فرآیند وجود نداشت.

«تمرکز ما هم‌اکنون روی رفع سریع مشکل Matchmaking است. همزمان، در حال بهبود روند تولید هستیم تا آپدیت‌های آینده با کیفیت و پایداری مطلوب عرضه شوند. مهم‌تر از همه، تا زمانی که مطمئن نباشیم می‌توانیم آپدیت‌ها را به‌موقع ارائه کنیم، تاریخ انتشار جدید اعلام نخواهیم کرد.»

بازی Rematch تابستان امسال برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی سی منتشر شد و بازخورد خوبی دریافت کرد. در همان ماه اول بازی موفق شد ۵ میلیون بازیکن منحصر به فرد جذب کند، اما پس از آن جمعیت بازیکنان به‌طور قابل توجهی کاهش یافته است. طبق آمارهای SteamDB، بازی هنوز نتوانسته است به رکورد ۹۲,۸۴۱ بازیکن همزمان که سه ماه پیش ثبت شده بود، برسد.

به‌طور متوسط تعداد بازیکنان همزمان طی ۲۴ ساعت بین ۷,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ نفر است و در برخی بازه‌ها حتی به کمتر از ۲,۰۰۰ نفر می‌رسد. این ارقام تنها مربوط به نسخه پی سی هستند. در‌حالی‌که Sloclap همچنان روی Patch 3 کار می‌کند، بازیکنان می‌توانند جزئیات دیگر به‌روزرسانی‌های منتشر شده پس از عرضه بازی، از جمله اولین آپدیت بزرگ با رفع باگ و بهبود رابط کاربری، را بررسی کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات