کارگردان Devil May Cry 5 به دنبال ساخت یک بازی اکشن بی‌همتا است

چهارشنبه 5 شهریور 1404 - 22:26
مطالعه 2 دقیقه
کاراکترهای بازی Devil May Cry 5
هیدیاکی ایتسونو که سابقه درخشانی در توسعه بازی‌های اکشن دارد، به دنبال ساخت اثری اکشن است که تاکنون مشابهش را در بازار ندیده‌‎ایم.
تبلیغات

هیدیاکی ایتسونو که در سال‌های اخیر کارگردانی دو بازی Devil May Cry 5 و Dragon’s Dogma 2 را در شرکت کپکام بر عهده داشت، درباره پروژه بعدی که تمایل دارد روی آن کار کند، به بیان جزئیاتی پرداخت. ایتسونو در مصاحبه‌ای با VGC توضیح داد که نمی‌خواهد اولین بازی استودیو جدیدش پس از ترک کپکام یک اثر سولزلایک باشد و در عوض جاه‌طلبی استودیو لایت‌اسپید این است که یک بازی اکشن که مشابه آن هنوز وارد بازار نشده است را منتشر کرد.

ایتسونو در پاسخ به سوالی درباره اشباع بازار بازی‌های ویدیویی از آثار سولزلایک گفت: «من استودیو ی جدیدم را برای ساخت نسخه‌ای مدرن‌تر و باکیفیت‌تر از بازی‌های موجود در بازار با ارائه گیم‌پلی، داستان و طراحی شخصیت مشابه انتخاب نکردم، بلکه می‌خواهم با تیم لایت‌اسپید یک بازی اکشن با طراحی ارزنده و گیم‌پلی متفاوت نسبت به بازی‌های موجود بسازم.»

ایتسونو در ادامه خاطرنشان کرد که به جای ساخت بازی دیگری که ممکن است شبیه Devil May Cry 5 باشد، بیشتر به توسعه بازی‌هایی علاقه دارد که از قالب سنتی آثار اکشن فراتر برود و نظیر Indiana Jones and the Great Circle ساختارشکن باشد: «بعد از Devil May Cry 5، بازی‌های اکشن تک‌نفره زیادی منتشر شدند. صرف نظر از اینکه آیا موفق ظاهر شدند یا نه، من هیچ نظر خاصی درباره بازی‌هایی با سبک مشابه ندارم. بازی‌های زیادی در سبکی بین Dark Souls و Devil May Cry ساخته شدند، اما چیز شگفت‌انگیزی ارائه نکردند. من بیشتر تحت تأثیر بازی‌های ساختارشکن نظیر Indiana Jones and the Great Circle قرار گرفتم.»

این کارگردان در ادامه اشاره کرد که بازی بعدی او در استودیو لایت‌اسپید چیزی مشابه عملکردش در کپکام خواهد بود. ایتسونو در کنفرانس توسعه‌دهندگان امسال گفته بود که در حال ساخت یک بازی اکشن به سبک توسعه‌دهندگان ژاپنی است. ایتسونو توضیح داد: «این یک بازی با محوریت سامورایی یا سایر نمادهای ژاپنی نیست. وقتی در مورد سبک ژاپنی صحبت می‌کنم، منظورم نوع بازی‌های اکشنی است که در کپکام توسعه داده‌ام. طراحی انیمیشن قدرتمند، شخصیت‌پردازی، خلاقیت، تنوع بالای مهارت‌ها و اکشن متنوع محورهای ساخت بازی هستند؛ بنابراین امیدوارم بازیکن‌هایی که به آثار اکشن عشق می‌ورزند، این بازی را هم دوست داشته باشند.»

ایتسونو قبلا اعلام کرده که از ژانویه امسال کار روی پروژه جدیدش آغاز شده است. کارگردان Dragon’s Dogma 2 در بیانیه خود گفته بود که استودیو به دنبال استخدام توسعه‌دهندگان بیشتر برای این پروژه است و جزئیات بیشتر درباره آن در اولین فرصت به اشتراک گذاشته می‌شوند. این بازی اکشن اولین پروژه‌ای خواهد بود که ایتسونو از زمان جدایی‌اش از کپکام در آگست سال گذشته روی آن کار خواهد کرد.

منبع: گیمینگ‌بولت

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات