فینالیست‌های مسابقه زومجی کاپ و استارتریدر معرفی شدند؛ پایان رقابت‌های آنلاین

یک‌شنبه 2 شهریور 1404 - 10:37
مطالعه 2 دقیقه
مسابقه زومجی کاپ با همراهی استارتریدر
با اتمام رقابت‌های آنلاین مسابقه زومجی کاپ و استارتریدر، بازیکنان فینالیست مسابقات معرفی شدند.
تبلیغات

مسابقات دور یک چهارم نهایی و نیمه نهایی مسابقه زومجی کاپ و استارتریدر در بازی FC25 دیشب برگزار شدند و رقابت‌های آنلاین این مسابقات، به پایان رسید. بر این اساس، آرمان نادری و سامان زارع یکی از رقابت‌های نیمه‌نهایی را برگزار کردند که با پیروزی سامان زارع همراه شد. در مسابقه نیمه‌نهایی دیگر، محمد عرفان کرمی با ارشیا پروین رقابت کرد که این مسابقه هم با پیروزی ارشا پروین به پایان رسید.

مسابقه فینال و رده‌بندی زومجی کاپ و استارتریدر قرار است طی روزهای آتی (زمان دقیق آن به‌زودی اعلام خواهد شد) و به‌صورت حضوری در زیما مال برگزار شود. در فینال سامان زارع و ارشیا پروین با یکدیگر بازی خواهند کرد و مسابقه رده‌بندی هم بین آرمان نادری و محمد عرفان کرمی خواهد بود.

همچنین با پایان رقابت‌های آنلاین این دوره، اعلام می‌کنیم که به‌زودی دوره بعدی این رقابت‌ها هم برگزار خواهد شد که جزییات و زمان دقیق آن را در آینده اعلام خواهیم کرد.

کپی لینک

🎁 جوایز مسابقات زومجی‌کاپ | استارتریدر در رشته FC 25

در نخستین دوره از رقابت‌های زومجی‌کاپ، جوایزی ارزنده و درخورِ تلاش شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است تا پاسخی باشد به هیجان، مهارت و رقابت‌های نفس‌گیری که در طول رویداد شاهد آن بودیم.

جوایز اصلی این دوره به شرح زیر است:

🏆 نفر اول: یک دستگاه PlayStation 5 Slim Digital Edition

🥈 نفر دوم: یک دستگاه Xbox Series S

🥉 نفر سوم: یک دستگاه Nintendo Switch OLED

🏅 نفر چهارم: یک عدد کنترلر حرفه‌ای GameSir Nova

همچنین به منظور تقدیر از نمایش‌های چشمگیر در زمین مسابقه، جایزه‌ای ویژه برای عملکرد فردی در نظر گرفته شده است:

⚽️ زننده گل برتر جام (Top Scorer):

یک عدد کنترلر حرفه‌ای GameSir Nova اهدا خواهد شد.

هدف زومجی از برگزاری این رقابت‌ها، صرفاً محدود به یک مسابقه آنلاین نیست. این رویداد، نخستین گام در مسیری بلندمدت برای ایجاد زیرساختی حرفه‌ای و رقابتی در فضای ورزش‌های الکترونیک ایران به شمار می‌رود. زومجی‌کاپ قرار است در آینده، به عنوان یکی از رویدادهای شاخص در تقویم ای‌اسپورت کشور تثبیت شود.

در عین حال، همکاری زومجی با برند استارتریدر نیز گامی مهم در راستای اتصال دنیای بازی‌های ویدیویی با سایر حوزه‌های فناوری و سرمایه‌گذاری است. این همکاری در بستر تبلیغاتی و حمایتی، به زومجی امکان داد تا زیرساخت فنی لازم برای میزبانی بیش از ۱۰۰۰ شرکت‌کننده را فراهم کند.

شما نیز می‌توانید با دنبال کردن پیج فارسی استارتریدر، زومجی و تیم استارتریدر را برای حضور فعال تر در حوزه ای‌اسپورت حمایت کنید.

برگزاری زومجی‌کاپ با چنین وسعت و سطح کیفی، آغازگر فصلی تازه در تاریخ زومجی است؛ فصلی که در آن، مخاطبان نه فقط بیننده محتوا، بلکه بخشی فعال از دنیای رقابت و هیجان بازی‌ها خواهند بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات