بازی Dying Light: The Beast متنوعترین دنیای تاریخ مجموعهی خود را دارد
نیتن لومر، کارگردان بازی Dying Light: The Beast، در مصاحبهای جدید جزئیات هیجانانگیزی را از دنیای جهانباز این اثر به اشتراک گذاشته و آن را متنوعترین دنیایی توصیف کرده که استودیو تکلند تاکنون برای این مجموعه خلق کرده است. او تاکید کرد که این دنیا مملو از زیستبومهای گوناگون، رازهای پنهان و آیتمهای جمعکردنی برای گسترش داستان پسزمینه بازی است.
به نقل از Gamingbolt، در این مصاحبه با وبسایت اینسایدر گیمینگ، لومر توضیح داد که منطقه اصلی بازی یعنی جنگلهای کستر، شامل زیستبومهای گوناگونی از جمله شهر قدیمی، مناطق صنعتی، زمینهای کشاورزی، مناطق باتلاقی و روستاها میشود. او گفت: «نکته جالب این است که این تنوع، یک تجربه تازه و نو در هر منطقه ایجاد میکند.»
لومر همچنین بر تراکم بالای این دنیا و پاداشهایی که برای کاوشگران در نظر گرفته شده، تاکید کرد:
«چیزی که دوست دارم تکرار کنم این است که جنگلهای کستر رازهای زیادی را در خود پنهان کرده است. ما آیتمهای کوچک زیادی برای بازیکنان داریم. چیزهایی مخفی وجود دارد، مانند نقشههایی که بازیکنان را به مکانهای مخفی هدایت میکنند و در آنجا موارد جالبی پیدا خواهند کرد. ما همچنین آیتمهای جمعکردنی فراوانی داریم که داستان و جزئیات مربوط به این منطقه و مردمش را گسترش میدهند.»
این اظهارات، صحبتهای پیشین تیمون اسمکتالا، کارگردان کل مجموعه، را تکمیل میکند که پیشتر گفته بود تمرکز تیم سازنده روی تراکم دنیای بازی بوده تا وسعت صرف آن. اسمکتالا معتقد است: «دنیای باز به مقیاس آن نیست، بلکه به حسی است که از حضور در آن میگیرید. ما میتوانیم یک دنیای جهانباز بسازیم که شاید چندان گسترده نباشد، اما اگر دستساز باشد و واقعی به نظر برسد، رضایت بازیکن از حضور در آن بسیار بیشتر خواهد بود.»
بازی Dying Light: The Beast در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) ابتدا برای پلتفرمهای کامپیوتر، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | اس و در تاریخی دیرتر برای کنسولهای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.