نسخه کامپیوتر Metal Gear Solid Delta از نرخ فریم بالا و نمایشگرهای اولترا واید پشتیبانی میکند؟
در حالی که تنها چند روز تا عرضه ریمیک Metal Gear Solid Delta: Snake Eater باقی مانده است، بررسیهای فنی نشان میدهد که نسخه کامپیوتر این بازی با محدودیتهای قابل توجهی همراه است. براساس گزارشهای منتشر شده، نرخ فریم این نسخه روی ۶۰ قفل شده و بازی از نمایشگرهای فوق عریض پشتیبانی نمیکند؛ موضوعی که میتواند برای بخشی از جامعه بازیکنان کامپیوتر ناامیدکننده باشد.
به نقل از Gamingbolt، طبق گزارش وبسایت PCGamesN، نسخه کامپیوتر این ریمیک مورد انتظار، فاقد گزینههای گرافیکی پیشرفتهای است که امروزه به یک استاندارد در این پلتفرم تبدیل شدهاند. علاوهبر محدودیت نرخ فریم و عدم پشتیبانی از نسبتهای تصویر فوق عریض، پیادهسازی قابلیت HDR نیز بسیار ابتدایی است و تنها یک اسلایدر برای تنظیم روشنایی دارد و فاقد گزینهای برای تنظیم دقیق حداکثر درخشندگی است.
مشکل عجیبتر، تداخل در حالتهای نمایش تصویر است. برای فعالسازی HDR، بازیکنان مجبور به استفاده از حالت تمامصفحه هستند، اما برای اجرای بازی در بالاترین رزولوشن ممکن، باید از حالت تمامصفحه بدون حاشیه استفاده کنند که این یک تضاد فنی آزاردهنده است.
بااینحال، یک نقطه قوت بزرگ در این نسخه وجود دارد: کنترلهای کیبورد و ماوس فوقالعاده توصیف شده و قابلیت شخصیسازی کامل کلیدها نیز در دسترس است.
شرکت کونامی پیش از عرضه، جزئیات چندانی از ویژگیهای نسخه کامپیوتر منتشر نکرده بود و هنوز مشخص نیست که آیا برنامهای برای رفع این محدودیتها در قالب بهروزرسانیهای آینده دارد یا خیر. با این وجود، سابقه این شرکت در ارائه بهروزرسانیهای متعدد برای مجموعه Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1، این امیدواری را ایجاد میکند که به مرور زمان پشتیبانی بهتری از این نسخه نیز به عمل آید.
بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در تاریخ ۲۸ اوت (۶ شهریور) برای پلتفرمهای کامپیوتر، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر میشود. خریداران نسخه دیجیتال دیلاکس نیز میتوانند از تاریخ ۲۶ اوت (۴ شهریور) به بازی دسترسی پیدا کنند.