نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۶

تماشا کنید: تریلر فوق العاده از گیم‌پلی بازی Need for Speed در نمایشگاه E3 2015

الکترونیک آرتس بالاخره از گیم‌پلی بازی جدید مجموعه‌ی Need For Speed رونمایی کرد. این کمپانی طی کنفرانسش در نمایشگاه E3 2015 بخش‌های مختلف Need For Speed را به طرفداران نشان داد و اطلاعات زیادی درباره‌ی آن منتشر کرد.

در تریلر به نمایش درآمده از بازی، بیش از همه این جلوه‌های بصری زیبای Need For Speed است که خودنمایی می‌کند. این بازی چنین گرافیک قدرتمندی را باید مدیون آخرین نسخه از موتور فراست‌بایت باشد که از آن در ساخت Star Wars: Battlefront نیز استفاده شده است.

دانلود ویدیو

استودیوی گوست گیمز، سازنده‌ی Need For Speed، در جریان رونمایی از تریلر بازی اطلاعات مختلفی را درباره‌ی آن منتشر کرد. طبق اعلام این استودیو، بازیکن‌ها می‌توانند در ۵ حالت مختلف به بازی کردن Need For Speed بپردازند: سرعت، سَبک، ساختار، گروه و غیرقانونی.

هر یک از حالت‌های بازی دارای سبک و سیاق مخصوص به خود هستند و تجربه‌ی متفاوتی را پیش روی بازیکن‌ها قرار می‌دهند. برای مثال در حالت سرعت، بازیکن‌ها می‌توانند نهایت هیجان در هدایت اتومبیل‌های فوق سریع را تجربه کنند؛ یا در حالت غیر قانونی که بازی شبیه نید فور اسپید‌های کلاسیک می‌شود، باید از دست پلیس‌های سمج فرار کنید.

سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که نقشه‌ی Need for Speed جدید دو برابر نقشه‌ی Need for Speed Rivals خواهد بود و رانندگی در دنیایی کاملا باز و آزاد را به نمایش‌‌ ‌خواهد گذاشت.

Need For Speed در تاریخ ۱۲ آبان ۹۴ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]