در اولین تجربه Phantom Blade Zero فقط ۳۰ درصد محتوای بازی را کشف خواهید کرد
به نقل از گیمینگبولت، همانطورکه استودیو چینی اس-گیم (S-Game) وعده داده بود، تریلر جدید بازی اکشن و ماجراجویی Phantom Blade Zero را در رویداد گیمزکام امسال به نمایش گذاشت. در ادامه سولفریم لیانگ، کارگردان بازی، در مصاحبه جدیدی درباره جریان کلی بازی و مکانیسم گشت و گذار آن که ارزش تکرار Phantom Blade Zero را بالا خواهد برد، به گفتگو پرداخت.
داستان بازی روی ماجراجوییهای شخصیتی به نام Soul تمرکز خواهد داشت که قبلا به عنوان قاتل مزدور در خدمت The Order بوده است. حال او به دنبال سرنخهایی برای فهمیدن علت مرگ مادرش است. باتوجهبه اینکه مسیر اکتشافی Soul از میان پایگاهها و قلعههای دشمنان انبوه و باسهای قدرتمندی میگذرد، توسعهدهندگان زرادخانهای گسترده با بیش از ۳۰ سلاح اصلی و ۲۰ سلاح ثانویه را در اختیار او قرار دادهاند. همچنین گیمپلی بازی محدود به استفاده از یک سلاح اصلی و ثانویه نخواهد بود و بازیکن میتواند از دو سلاح اصلی یا دو سلاح ثانویه به صورت همزمان استفاده کند.
پخش از رسانه
حال به نظر میرسد که توسعهدهندگان تمرکز بالایی روی گشت و گذار در جهان Phantom Blade Zero داشتهاند. لیانگ خاطرنشان کرد که علاقهای به طراحی یک جهان بزرگ که بازیکن در آن گم شود، ندارد. در عوض تمام نقشههای بازی به صورت دستی طراحی شدهاند تا بازیکن را به سمت هدف راهنمایی کنند. با این وجود با دنیایی کوچک سر و کار نخواهیم داشت؛ زیرا به گفته کارگردان بازی، احتمالا بازیکن در اولین تجربه Phantom Blade Zero تنها ۳۰ درصد از کل محتوای آن را ببیند و امکان تجربه مقادیر زیادی را از دست بدهد.
لیانگ به تاریخ عرضه یا ارائه بهروزرسانی درباره دموی عمومی بازی اشارهای نکرد. در حال حاضر میدانیم که بازی Phantom Blade Zero تا قبل از پایان سال ۲۰۲۵ برای کامپیوتر و پلی استیشن ۵ عرضه میشود.