بازی Phasmophobia چه زمانی از ارلی اکسس خارج می‌شود؟

چهارشنبه 22 مرداد 1404 - 10:45
مطالعه 3 دقیقه
موجودات ترسناک بازی Phasmophobia
استودیو کینتیک گیمز تاریخ خارج شدن بازی ترسناک Phasmophobia از حالت دسترسی زودهنگام را اعلام کرد.
تبلیغات

بازی ترسناک و کوآپ Phasmophobia مدت زیادی را در مرحله دسترسی زودهنگام گذرانده است و استودیو توسعه‌دهنده همچنان به پشتیبانی قدرتمند از آن ادامه می‌دهد. به نوشته گیمینگ‌بولت، اخیرا کوری جی. دیکسون، کارگردان هنری Phasmophobia، در مصاحبه‌ای با IGN خاطرنشان کرد که این بازی در سال ۲۰۲۶ از حالت دسترسی زودهنگام خارج و به‌صورت کامل عرضه خواهد شد. دیکسون در این مصاحبه تایید کرد که انتشار نسخه ۱.۰ این بازی ترسناک همسو با به‌روزرسانی برنامه‌ریزی‌شده Horror ۲.۰ خواهد بود.

این به‌روزرسانی نشان می‌دهد که استودیو کینتیک گیمز (Kinetic Games) مصمم است تا بازی Phasmophobia را به یک تجربه کامل با تمام ویژگی‌ها تبدیل کند و تا زمان خارج شدن آن از حالت دسترسی زودهنگام به کار خود ادامه خواهد داد. علاوه‌براین بازیکن‌ها می‌توانند منتظر بازسازی نقشه‌ها و اضافه شدن محتوای جدید به عنوان بخشی از برنامه پشتیبانی سال ۲۰۲۵ باشند.

کوری جی. دیکسون در این باره گفت: «ما قطعاً برنامه‌هایی برای نسخه ۱.۰ داریم تا همسو با به‌روزرسانی Horror ۲.۰ باشد و احساس کنیم که بازی از نظر ویژگی‌هایش به حد تکامل رسیده است. این بدان معنا نخواهد بود که ما کار روی بازی را متوقف خواهیم کرد. هنوز می‌خواهیم نقشه‌ها، حالت‌ها و چیزهای جدیدی در آینده برای بازیکن‌های Phasmophobia بسازیم؛ بنابراین محتوای زیادی در برنامه پشتیبانی پس از عرضه وجود خواهند داشت.»

دیکسون در ادامه پیرامون تکامل نهایی Phasmophobia خاطرنشان کرد که جامعه مخاطبین آن اکثر مواقع، درخواست‌های خاصی دارند و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را برای بازی درخواست‌ می‌کنند. از طرفی توسعه‌دهندگان عاشق دریافت این بازخوردها هستند و اعتقاد دارند که اغلب این پیشنهادها تبدیل به ایده‌هایی خلاقانه و ناب برای اضافه شدن به بازی می‌شوند. در نهایت زمانی که استودیو احساس کند کار با Phasmophobia به اتمام رسیده است، پشتیبانی از آن را به پایان می‌رساند.

کارگردان هنری بازی توضیح داد: «دانستن اینکه چه زمانی کار ما با بازی تمام می‌شود، واقعا دشوار است. جامعه مخاطبین ما دائما چیزهای جدید را می‌خواهند؛ بنابراین ما می‌توانیم درخواست‌ها را بررسی کنیم و انجامشان دهیم. ما دوست داریم تا زمانی که مخاطبان رضایت واقعی داشته باشند، روی بازی کار کنیم. در حال حاضر هیچ تاریخی برای انتشار به‌روزرسانی‌ها یا نسخه نهایی تعیین نکرده‌ایم که بگوییم کار روی بازی در فلان تاریخ تمام می‌شود.

زمانی پایان پشتیبانی Phasmophobia فرار می‌رسد که احساس تمام شدن آن برای همه توسعه‌دهندگان استودیو ایجاد شود. ما باید احساس کنیم که بازی را به بهترین شکل ممکن ساخته‌ایم و همان پروژه کاملی شده است که خالق آن دن نایت از روز اول می‌خواست. من فکر می‌کنم که وقتی به آن نقطه عطف بزرگ برسیم، درباره پایان کار بازی خواهیم فهمید. در حال حاضر فکر نمی‌کنم که بتوانیم برای آن آماده شویم.»

دیکسون در ادامه توضیح داد که احتمال برنامه‌ریزی جهت توسعه دنباله Phasmophobia پس از خروج آن از حالت دسترسی زودهنگام کاملا منتفی نیست. در حالی که او هیچ قولی درباره ساخت دنباله‌ نداد، اما خاطرنشان کرد که جنبه‌های زیادی در بازی اصلی وجود دارند که استودیو تمایل دارد آن‌ها را گسترش داده و بهبود بخشد: «من ساخت دنباله را نادیده نمی‌گیرم. این یک چالش سرگرم‌کننده خواهد بود که ببینیم آیا می‌توانیم نسخه دیگری بسازیم یا خیر.

می‌دانم که اگر به عنوان یک تیم بخواهیم چیزهای تازه‌ای برای Phasmophobia بسازیم، موارد زیادی تغییر خواهند کرد. قطعاً چیزهایی وجود دارند که احتمالاً همه ما خواهیم گفت که باید آن را انجام دهیم یا این ایده عالی است؛ بنابراین هیچ‌وقت درباره برنامه‌های آینده نمی‌دانید. توسعه دنباله قطعاً دور از ذهن نیست.»

بازی ترسناک Phasmophobia برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است. کاربران استیم و پلی استیشن 5 می‌توانند به ترتیب با Steam VR و PlayStation VR2 به تجربه واقعیت-مجازی این بازی بپردازند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات