تیزر جدید و مرموز Call of Duty: Black Ops 7 از جنگهای آینده میگوید
در آستانه رونمایی جهانی از بازی Call of Duty: Black Ops 7 در رویداد گیمزکام هفته آینده، کمپین تبلیغاتی جدیدی با محوریت یک شرکت فناوری خیالی به نام The Guild آغاز شده است. بااینحال، بهنظر میرسد تم آیندهنگرانه و رباتیک این کمپین با واکنش منفی بخشی از جامعه طرفداران این مجموعه مواجه شده است.
به نقل از اینسایدرگیمینگ، در ساعات اخیر طرفداران تیزبین Call of Duty متوجه آغاز یک کمپین بازاریابی جدید شدهاند که شامل یک تریلر، یک وبسایت رسمی با پشتیبانی اکتیویژن و حتی بیلبوردهای تبلیغاتی در سانفرانسیسکو است. تمام این تبلیغات به معرفی شرکت مرموز The Guild میپردازند.
وبسایت رسمی این شرکت، آن را سازمانی معرفی میکند که با هدف مهار قدرت فناوری برای حفاظت و ارتقای سطح زندگی در سراسر جهان تأسیس شده است. این وبسایت مملو از تصاویر و نمادهای رباتیک است که رباتهای Guild را در حال انجام اعمال قهرمانانهای مانند نجات کودکان از آتشسوزی، کمک به پناهندگان و بازسازی مناطق جنگزده به تصویر میکشد.
پخش از رسانه
با وجود کیفیت بالای این کمپین تبلیغاتی، بسیاری از طرفداران به سرعت در شبکههای اجتماعی نارضایتی خود را از این تم آیندهنگرانه ابراز کردند. یکی از کاربران نوشت: «این یک Black Ops Advanced Warfare با زبالههای آیندهنگرانه است.» کاربر دیگری نیز با لحنی تندتر نوشت: «چرا اصلا با این مزخرفات خودشان را به زحمت میاندازند؟» به نظر میرسد بسیاری از طرفداران منتظر یک تجربه واقعگرایانهتر و نزدیک به دوران جنگ سرد بودهاند.
این واکنش منفی در شرایطی رخ میدهد که رقیب اصلی این مجموعه بهنام Battlefield 6، در حال تجربه یک موفقیت تاریخی است. بتای عمومی این بازی توانست رکورد تعداد بازیکنان همزمان Call of Duty در استیم را بشکند و به یکی از پربینندهترین بازیها در توییچ تبدیل شود. این موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران به سلطه Battlefield در سال جاری اشاره کنند و فشار بر نسخه جدید Call of Duty را افزایش دهند.
رونمایی کامل از بازی Call of Duty: Black Ops 7 برای هفته آینده و در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام برنامهریزی شده است. انتظار میرود در این رویداد، جزئیات رسمی و دقیقتری از بازی به اشتراک گذاشته شود.