The Outer Worlds 2 بسیار بزرگ‌تر و عمیق‌تر از بازی اول خواهد بود

دوشنبه 20 مرداد 1404 - 22:53
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی The Outer Worlds 2
سازندگان The Outer Worlds 2 ضمن وعده دنیایی بزرگ‌تر، اعلام کردند که با حذف قابلیت تغییر مهارت‌ها، بر اهمیت تصمیمات بازیکنان در نقش‌آفرینی تأکید دارند.
تبلیغات

لئونارد بویارسکی، کارگردان بازی The Outer Worlds 2 در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد که این دنباله تجربه‌ای بسیار بزرگ‌تر و عمیق‌تر از نسخه اول را ارائه می‌دهد و درواقع چشم‌انداز اصلی تیم سازنده برای این مجموعه را محقق می‌کند. او همچنین تأکید کرد که داستان بازی هرگز مانعی برای آزادی عمل و لذت بردن بازیکنان از گیم‌پلی نخواهد بود.

به نقل از Gamingbolt، با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی، جزئیات بیشتری از این اثر نقش‌آفرینی مورد انتظار منتشر می‌شود. بویارسکی در گفتگو با مجله Edge توضیح داد که نسخه اول به دلیل محدودیت‌های زمانی و منابع، تنها برش کوچکی از دنیایی بود که آن‌ها قصد خلقش را داشتند. او گفت: «ما ناچار بودیم تصمیماتی بگیریم که همه‌چیز را کوتاه‌تر و قابل‌هضم‌تر می‌کرد. از بسیاری جهات، The Outer Worlds 2 همان فانتزی‌ای را به تصویر می‌کشد که ما هنگام شروع ساخت بازی اول در ذهن داشتیم.»

بویارسکی در ادامه به فلسفه طراحی بازی اشاره کرد و گفت با وجود اهمیت بالای داستان و روایت، این بخش هرگز نباید مانع لذت بردن بازیکن از شخصیت‌پردازی و گیم‌پلی شود. او توضیح داد: «از نظر من، قلب بازی همیشه داستان، دنیا و روایت آن بوده است. اما بسیار مهم است که داستان، مانع تجربه بی‌نقص بازیکن با شخصیتش نشود و فکر نمی‌کنم این اصل با پیشرفت فناوری تغییر کند.»

برندن آدلر، دیگر کارگردان بازی، نیز بر آزادی عمل بازیکنان در ساختار شخصیت و سبک بازی تأکید کرد. او با اشاره به اینکه بازی دارای سیستم‌های پیچیده و دیوانه‌واری خواهد بود، گفت بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را کاملا مطابق میلشان طراحی کنند. آدلر توضیح داد: «اگر عاشق مخفی‌کاری هستید، می‌توانید کاملا در آن عمیق شوید و اگر یک مبارز سرسخت هستید که فقط می‌خواهد همه‌چیز را منفجر کند، هرگز مجبور نخواهید بود نگران مخفی‌کاری باشید.»

او همچنین یک تصمیم طراحی کلیدی را تأیید کرد: بازی The Outer Worlds 2 به بازیکنان اجازه Respec، یعنی بازنشانی و تخصیص مجدد امتیازات مهارت را نخواهد داد. آدلر دلیل این تصمیم را معنادار کردن انتخاب‌های بازیکن در طول بازی و تقویت جنبه نقش‌آفرینی دانست. او معتقد است که امکان تغییر بی‌نهایت مهارت‌ها، حس ایفای نقش به‌عنوان یک شخصیت با هویت ثابت را تضعیف می‌کند.

بازی The Outer Worlds 2 در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) برای کامپیوتر، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات