کوجیما تنهایی روی بازی Physint کار میکند
به نقل از GamingBolt، با اتمام ساخت و انتشار Death Stranding 2: On the Beach و تحسین گستردهی منتقدان، حالا همه نگاهها به سمت پروژههای بعدی استودیوی Kojima Productions دوخته شده است. در صف پروژهها، یک بازی ترسناک بهنام OD با انتشار توسط Xbox Game Studios و Physint در همکاری با PlayStation قرار دارد که بازگشت هیدئو کوجیما به ژانر اکشن جاسوسی را نوید میدهد.
بااینحال هیدئو کوجیما پیشتر اشاره کرده بود که توسعهی Physint حدود ۵ تا ۶ سال طول خواهد کشید و در حال حاضر این پروژه در مرحلهی مفهومی قرار دارد. او در گفتوگو با Indiewire توضیح داد که یک ماه پس از انتشار Death Stranding 2 همچنان مشغول بررسی دادههای بازیکنان در سراسر جهان است؛ از نوع سلاحهایی که استفاده میکنند گرفته تا مسیرهایی که طی میکنند. او همچنین گفت که در حال شناسایی باگهای کوچک و تصمیمگیری برای رفع آنهاست.
کوجیما افزود که همزمان با تیم روی OD کار میکند و Physint را بهتنهایی پیش میبرد، چون هنوز در مرحلهی ایدهپردازی است. او همچنین به حجم بالای مصاحبهها، جلسات تبلیغاتی و عکاسی اشاره کرد و گفت: «راستش، هنوز حس نمیکنم که کارم با Death Stranding 2 تمام شده باشد.»
این گفتهها وقتی جالبتر میشود که بدانیم نسخهی اول Death Stranding یک Director’s Cut با مراحل جدید، ابزارها و بهبودهای مختلف دریافت کرد. هرچند فعلاً برنامهای برای عرضهی DLC در نسخهی دوم وجود ندارد، اما احتمال یک نسخهی ارتقاءیافته بهطور کامل منتفی نیست.
در مورد Physint، روند توسعه سال گذشته به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA با مشکل روبهرو شد؛ اعتصابی که حالا پایان یافته است. باید دید در ماهها و سالهای آینده چه اطلاعات تازهای از این پروژهها منتشر خواهد شد.