بازی Cronos: The New Dawn ارزش تکرار بالایی خواهد داشت؟
درحالیکه با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، هیجان برای بازی ماجراجویی و سفر در زمان Cronos: The New Dawn در حال افزایش است، تیم سازنده به برخی از سوالات کلیدی طرفداران در مورد ساختار کلی بازی پاسخ داده است.
به نقل از Gamingbolt، یاسک ژیبا، کارگردان بازی Cronos: The New Dawn در گفتگو با وبسایت MP1st، زمانیکه از او درباره ساختار کلی بازی سوال شد، توضیح داد: «پاسخ به این سوال سخت است، زیرا ما یک داستان سفر در زمان داریم. ساختار بازی خطی است، اما لحظاتی از آزادی مانند امکان بازگشت به عقب برای حل کردن تمام موارد موجود در یک مرحله را نیز شامل میشود. بااینحال داستان باید با یک سرعت مناسب پیش برود، زیرا ما میخواهیم پیام بسیار مشخصی را در اینجا منتقل کنیم.»
گرگورژ لایک، نویسنده اصلی و طراح روایت بازی در تکمیل این توضیحات افزود: «ما به ساختن حالتهای بسیار متنوعی از اتفاقات فکر کردیم، اما پس از تجربه و آزمایش، تصمیم گرفتیم آن را خطیتر کنیم، زیرا این یک محیط مناسبتر برای روایت داستانهای ترسناک است. شما نمیخواهید محیط را بیش از حد بزرگ کنید، چون در این صورت، ترس تأثیر خود را از دست میدهد. بااینحال ما همچنان میخواستیم به بازیکن احساس انتخاب کردن را بدهیم.»
او ادامه داد: «به همین دلیل ما انتخابهای دیالوگ را داریم و انتخابهای شما بر آنچه در بازی میبینید و روحهایی که در مجموعه خود دارید، تأثیر میگذارد. افرادی که شما استخراج میکنید، نحوه درک شما از بازی را تغییر میدهند. آنها چیزهای متفاوتی را نجوا میکنند و به شما در مورد مسائل زمینه میدهند. پس از یک بار تمام کردن بازی، وقتی با دوستتان صحبت میکنید، تجربه شما کمی متفاوت خواهد بود و شاید این شما را به تکرار بازی ترغیب کند.»
علاوهبراین لایک تأیید کرد که بازیکنان میتوانند پس از اتمام بازی، به سراغ حالت نیو گیم پلاس بروند و درجه سختی را به سطح بالاتری تغییر دهند. جزئیات مربوط به درجات سختی مختلف هنوز اعلام نشده است.
بازی Cronos: The New Dawn در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ ۲ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.