حمایت پلی استیشن از توسعهدهندگان چینی گسترش یافت
به نقل از اینسایدر گیمینگ، پلی استیشن اخیرا کنفرانسی را در شانگهای چین برگزار کرد تا از آغاز رسمی فاز چهارم پروژه China Hero خود خبر دهد. این پروژه در واقع یک طرح ابتکاری، جاهطلبانه و آیندهنگر از جانب بخش سرگرمیهای تعاملی سونی به شمار میآید که هدف آن پشتیبانی و پرورش توسعهدهندگان با استعداد در سراسر چین است.
فاز چهارم پروژه China Hero روی بهرهمندی از تجربههای غنی کسب شده از سه فاز قبلی اتکا دارد و به گفته پلی استیشن، جاهطلبانهترین فاز این پروژه خواهد بود. پلیاستیشن برای تحقق اهداف بزرگ خود در این فاز، شروع به همکاری با تیمهای بزرگ فعال در صنعت بازی کرده است تا با کمک آنها به حمایت از استودیوهای مستعد و بازیهایشان بپردازد و تعهد عمیق خود را برای پرورش استعدادهای چینی نشان دهد.
با تایید پلی استیشن، استودیو Virtuos که با توسعه ریمستر The Elder Scrolls IV: Oblivion به محبوبیت بیشتری دست یافت، قرار است بهعنوان توسعهدهنده مشترک در ساخت بازیهای چینی منتخب پلی استیشن مشارکت کند. همچنین استودیو RichTap در پیادهسازی بازخوردهای لمسی پیشرفته با استودیوهای چینی مشارکت خواهد کرد. پلی استیشن به این همکاریها برای حمایت از سازندگان چینی بسنده نکرده است و از استودیو Visual Arts خودش نیز خواسته تا در ارزیابی رابط کاربری و تجربه کاربری بازیهای منتخب و اطمینان از رسیدن آنها به استانداردهای بالای تولید مشارکت کند.
این اقدام تایید میکند که پلی استیشن تاکنون از بازیهای منتشر شده چینی تحت حمایتش رضایت کامل داشته است و قصد دارد تا سرمایهگذاری روی پرورش استعدادهای چینی و پروژههای منتخبشان را گسترش دهد. در سالهای اخیر مشاهده کردیم که بازیهای چینی به محبوبیت بالایی در سطح جهان دست یافتهاند و همین موضوع تمایل سونی به ارتقای برنامه استراتژیک China Hero را معقول میکند.
در حال حاضر پلی استیشن اعلام کرده است که سه بازی چینی Daba: Land of Water ،Scar و EXILEDGE بودجه و پشتیبانی بیشتر دریافت خواهند کرد. ما در ابتدای امسال شاهد انتشار بازی AI Limit تحت حمایت پلی استیشن بودیم و در ادامه انتظار میرود که بازی Lost Soul Aside به عنوان یکی از بازیهای منتخب فاز اول پروژه China Hero در تاریخ ۷ شهریور ۱۴۰۴ (۲۹ اوت ۲۰۲۵) عرضه شود.