وحشت در بازی Silent Hill f مانند سس سالاد است!
پس از موفقیت بزرگ ریمیک Silent Hill 2 در سال گذشته، اکنون تمام نگاهها به بازی Silent Hill f بهعنوان بازگشت بزرگ کونامی به این مجموعه دوخته شده است. ریوکیچی۰۷، نویسنده نامدار آثاری چون Higurashi When They Cry در یک پنل خبری بههمراه تهیهکننده و آهنگساز بازی، جزئیات جدیدی از فلسفه روایی این اثر را به اشتراک گذاشت.
به نقل از Gamingbolt، او توضیح داد که برخلاف روال معمول نویسندگی خود، برای این بازی روی یک تم محوری واحد تمرکز کرده است. او عناصر وحشت روانشناختی و فراطبیعی را به روغن و سرکه در یک سس سالاد تشبیه کرد؛ دو ماده مجزا که در نهایت با هم ترکیب شده و یک طعم واحد را میسازند. هدف از این رویکرد، ایجاد عدم قطعیت در ذهن بازیکن است تا نتواند به راحتی تشخیص دهد که وحشتی که تجربه میکند، منشأ بیرونی و فراطبیعی دارد یا زاییده روان پریشان شخصیت اصلی است.
این رویکرد، ترکیبی از دو سبک اصلی در تاریخ این مجموعه است. بازیهای Silent Hill 1 و 3 روی وحشت فراطبیعی (فرقهها و خدایان شیطانی) تمرکز داشتند، درحالیکه بازی Silent Hill 2 یک بازی در ژانر وحشت روانشناختی بود. بهنظر میرسد بازی Silent Hill f قصد دارد این دو سبک را با یکدیگر ادغام کند.
پیش از این نیز تأیید شده بود که داستان بازی در دهه ۱۹۶۰ ژاپن (دوران شووا) جریان دارد. تیم سازنده این دوره زمانی را انتخاب کرده است تا محیطی را خلق کند که برای بازیکنان آشنا و در عین حال بیگانه به نظر برسد.
بازی Silent Hill f در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) برای کامپیوتر، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر خواهد شد. خریداران نسخه دیجیتال Deluxe بازی نیز میتوانند سه روز زودتر به این اثر دسترسی پیدا کنند.