می‌توان کل بازی Ghost of Yotei را فقط با یک سلاح تمام کرد

یک‌شنبه 5 مرداد 1404 - 20:16
مطالعه 2 دقیقه
شمشیرکشی رونین در بازی Ghost of Yōtei
استودیو Sucker Punch در مصاحبه‌ای جدید، جزئیات مهمی را درباره سیستم مبارزات مورد انتظار Ghost of Yotei به اشتراک گذاشت.
تبلیغات

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات در گیم‌پلی بازی Ghost of Yotei نسبت به Ghost of Tsushima، حذف سیستم حالت‌های مبارزه (Stances) و جایگزینی آن با پنج نوع سلاح کاملا متفاوت است: کاتانا، یاری (نیزه)، شمشیرهای دوتایی، کوساریگاما و اوداچی. هر یک از این سلاح‌ها در برابر دشمنان خاصی برتری دارند و تعویض مداوم آن‌ها کارآمدترین روش برای بازی کردن است. بااین‌حال، این یک الزام نخواهد بود.

به نقل از Gamingbolt، نیت فاکس در مصاحبه‌ای با رسانه IGN این موضوع را روشن کرد و به بازیکن‌ها اطمینان داد که براساس سلیقه خود بازی خواهند کرد: «بیایید رو راست باشیم، گاهی اوقات مردم دوست دارند به سبکی بازی کنند که حس جذاب‌تری به آن‌ها می‌دهد و بازی به خاطر این کار شما را مجازات نخواهد کرد. اگر می‌خواهید فقط با دو شمشیر در دست‌هایتان بازی کنید، چون به نظرتان جذاب است، می‌توانید تمام بازی را به همان شکل به پایان برسانید. هیچ مشکلی نیست.»

به گفته فاکس، این سیستم جدید در واقع نسخه گسترش‌یافته حالت‌های مبارزه در Ghost of Tsushima است. به جای چهار حالت مبارزه، اکنون پنج سلاح داریم که از نظر عملکردی، شبیه به همان حالت‌ها است، اما با امکانات بیشتر. او توضیح داد که هر سلاح، قابلیت‌های منحصربه‌فردی نیز دارد. برای مثال، با استفاده از نیزه می‌توانید دشمنان را به عقب پرتاب کرده و از لبه صخره‌ها به پایین بیندازید.

این رویکرد به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا ضمن لذت بردن از عمق بیشتر سیستم مبارزات، سبک بازی مورد علاقه خود را بدون نگرانی از کاهش کارایی، دنبال کنند.

بازی Ghost of Yoteiدر تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۰ مهر ۱۴۰۴) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد و از نظر مقیاس و مدت زمان گیم‌پلی، تجربه‌ای مشابه با Ghost of Tsushima ارائه خواهد داد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات