لحن سریال God of War به بازی وفادار خواهد بود

یک‌شنبه 5 مرداد 1404 - 15:38
مطالعه 2 دقیقه
کاور بازی God of War Ragnarok
رونالد دی. مور، شورانر و تهیه‌کننده اجرایی سریال God of War، در مصاحبه‌ای جدید در کامیک-کان سن دیگو، جزئیات تازه‌ای از این اقتباس را به اشتراک گذاشت.
تبلیغات

رونالد دی. مور، نویسنده سابقه آثاری چون سریال Battlestar Galactica، سریال Star Trek، سریال Outlander و سریال For All Mankind در مصاحبه‌ای با رسانه IGN برای اولین بار تأیید کرد که مانند بازی God of War (2018)، رابطه پدر و پسری میان کریتوس و آترئوس هسته اصلی داستان سریال God of War را تشکیل خواهد داد.

مور در پاسخ به سؤالی درباره حال و هوای سریال گفت: «لحن سریال در تلاش است تا لحن بازی را شبیه‌سازی کند. ما یک سفر حماسی و یک داستان احساسی از این دو مرد داریم که برای گرامیداشت یاد همسر کریتوس و مادر آترئوس، راهی آن می‌شوند.» او افزود: «داستان، یک سنگینی خاصی دارد که به گذشته مرموز کریتوس و احساساتی که با آن درگیر است، بازمی‌گردد. اما این سنگینی به حدی نیست که مانع لذت بردن از مسیر، صحنه‌های باشکوه و اتفاقات جالب این دنیا شود.»

جالب است بدانید که خود مور یک گیمر حرفه‌ای نیست. او اعتراف کرد که با تماشای کات‌سین‌های بازی به این پروژه علاقه‌مند شده است: «من مدام به داستان این پدر و پسر بازمی‌گشتم؛ داستانی احساسی و متفاوت بود و چیزی شبیه آن را قبلا ندیده بودم. چون گیمر نیستم، هیچ پیش‌فرضی نداشتم و کاملا مجذوب آن شدم.»

او با خنده افزود که تلاش کرده بازی God of War را تجربه کند، اما در آن چندان موفق نبوده است: «من در دوران بازی‌های آرکید بزرگ شده‌ام... اما حافظه عضلانی انگشتانم برای بازی‌های مدرن خوب نیست. وقتی کریتوس با ترول می‌جنگد، من مدام می‌پرسم دکمه B کدام بود؟ و خب، می‌میرم.»

مور که در آثار قبلی خود نیز به موضوع خانواده‌های از هم پاشیده و غیبت والدین پرداخته است، این تم را یک عنصر کلاسیک و جذاب برای خلق درام و شخصیت‌پردازی عمیق می‌داند. وقتی از او سؤال شد که آیا به نسخه‌های قدیمی‌تر و وحشی‌تر کریتوس نیز در سریال اشاره خواهد شد، او با لبخندی پاسخ داد: «شاید... باید منتظر بمانید و ببینید.»

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات