وعده سازندگان Ghost of Yotei: شما را مجبور به انجام کارهای تکراری نخواهیم کرد

پنج‌شنبه 2 مرداد 1404 - 09:37
مطالعه 2 دقیقه
دنیای بازی Ghost of Yotei
استودیو ساکر پانچ اعلام کرد که بازی Ghost of Yotei، در مقایسه با Ghost of Tsushima تجربه‌ای بسیار متنوع‌تر و غیرقابل پیش‌بینی‌تر را ارائه خواهد داد.
تبلیغات

اگرچه بازی Ghost of Tsushima با استقبال گسترده‌ای مواجه شد، اما یکی از انتقادات پرتکرار به آن، کمبود تنوع در فعالیت‌های جانبی و تکراری شدن آن‌ها در طولانی‌مدت بود. فعالیت‌هایی مانند دنبال کردن روباه‌ها یا سرودن هایکو، با وجود جذابیت اولیه، به مرور برای بسیاری از بازیکن‌ها خسته‌کننده می‌شد. اکنون به نظر می‌رسد استودیو ساکر پانچ این بازخوردها را به دقت شنیده است.

به نقل از پوش اسکوئر، نیت فاکس، کارگردان این استودیو، در مصاحبه‌ای جدید با وب‌سایت Automaton به این موضوع پرداخت و قول داد که در Ghost of Yotei این رویه تغییر خواهد کرد. او گفت: «ما در Ghost of Yotei مینی‌گیم‌ها را به گونه‌ای بهبود داده‌ایم که وقتی حس کنجکاوی بازیکن‌ها، آن‌ها را به سمت کشف یک راز جدید می‌کشاند، مجبور به تکرار یک کار ثابت نباشند. ما انواع مختلفی از نتایج را آماده کرده‌ایم که می‌توانند فراتر از حد انتظار بازیکن‌ها باشند. ما معتقدیم زیبایی بازی‌های جهان-باز در اکتشاف است، بنابراین مصمم بودیم تا تجربه‌ای متنوع را به بازیکن‌ها ارائه دهیم.»

این وعده با یکی از تم‌های اصلی بازی که در رویداد اخیر State of Play به نمایش درآمد، همخوانی دارد: این ایده که بازیکن می‌تواند آزادانه به دنبال علایق خود برود. برای اینکه چنین سیستمی به درستی عمل کند، وجود نتایج جذاب و پویا برای فعالیت‌های مختلف ضروری است.

اگرچه هنوز جزئیات زیادی از این سیستم‌های جدید نمایش داده نشده است، اما سابقه درخشان ساکر پانچ در ساخت دنباله‌های موفق، این امید را در دل طرفداران زنده نگه می‌دارد. هر دو بازی Sly 2: Band of Thieves و inFAMOUS 2 جهش‌های کیفی بزرگی نسبت به نسخه‌های اول خود بودند و به شکل چشمگیری دنیای بازی و گیم‌پلی را گسترش دادند. انتظار می‌رود Ghost of Yotei نیز همین مسیر را دنبال کرده و یک گام بزرگ رو به جلو برای این مجموعه باشد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات