بازی Ghost Of Yotei از یکنواختی دنیای جهان باز آن جلوگیری خواهد کرد

یک‌شنبه 29 تیر 1404 - 09:48
مطالعه 2 دقیقه
دنیای بازی Ghost of Yotei
توسعه دهندگان بازی Ghost Of Yotei توضیح می‌دهند که رویکرد متفاوت آن‌ها در طراحی دنیای جهان باز بازی، از معضل یکنواختی آن جلوگیری می‌کند.
تبلیغات

استودیوی ساکر پانچ به زودی با عرضه بازی Ghost Of Yotei، میراث گوست آف سوشیما را ادامه خواهد داد. این بازی، یک دنباله‌ی مستقل از مجموعه اکشن ماجراجویی ساکرپانچ است که داستان آن ۳۰۰ سال بعد از وقایع گوست آف سوشیما روایت می‌شود. حالا نیت فاکس و جیسون کانل، کارگردانان هردو بازی Ghost Of Yotei و Ghost of Tsushima در مصاحبه اخیر خود درباره رویکرد متفاوت این استودیو در طراحی دنیای جهان باز بازی صحبت کرده‌اند. آن‌ها معتقدند که دنیای جهان باز Ghost Of Yotei نباید حس گستردگی بیش از حد و خسته کننده‌ای را در مخاطب ایجاد کند و از هدف اصلی داستان فاصله زیادی بگیرد.

ساکر پانچ اخیراً اعلام کرده بود که بازی Ghost of Yotei با ادای احترام به آثار کلاسیک سامورایی در سینمای ژاپن، شاهد بازگشت حالت کورزاوا خواهد بود که از فیلم‌های آکیرا کوروساوا فقید الهام گرفته است. فاکس و کانل در این مصاحبه بر روی لزوم ایجاد تعادل میان عناصر جدید گیم پلی بازی Ghost Of Yotei و همچنین جوانب آشنای بازی Ghost of Tsushima تأکید کردند.

بازی Ghost of Yotei در تاریخ دوم اکتبر سال جاری میلادی (۱۰ مهر ۱۴۰۴) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات