بازی Borderlands 4 محتوای پس از پایان جاه‌طلبانه‌ای دارد

چهارشنبه 18 تیر 1404 - 21:38
مطالعه 2 دقیقه
والت هانتر بازی بوردرلندز ۴
کارگردان Borderlands 4 می‌گوید که توسعه‌دهندگان از همان شروع تولید بازی، برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای محتوای پس از پایان داشته‌اند.
تبلیغات

با اینکه اطلاعات زیادی در مورد جناح‌ها، داستان، شکارچیان گنج و تغییرات سیستم لوت بازی Borderlands 4 توسط گیرباکس اینترتینمنت به اشتراک گذاشته شده‌اند، اما سازندگان هنوز اخبار هیجان‌انگیز بیشتری درباره این بازی تیراندازی و اکشن را برای ارائه دارند. یکی از این موارد مربوط به محتوای پس از پایان کمپین (EndGame) می‌شود که به گفته گریم تیمینز، کارگردان خلاق Borderlands 4، بسیار بلندپروازانه خواهند بود.

تیمینز دراین‌باره گفت: «من شخصاً به این مورد اهمیت زیادی می‌دهم؛ چراکه نقش من در توسعه Borderlands 3 مربوط به انتخاب محتوای پایان بازی بود. من می‌دانم که چه چیزهایی برای جامعه مخاطبین بوردرلندز مهم است تا از قبل در بازی گنجانده شوند؛ برای مثال ما برای درخت مهارت‌های اکشن تصمیم‌های هدفمندی گرفتیم تا بر اساس اینکه پایان‌بندی بازی چگونه خواهد بود، طراحی شوند.

این یک نکته مخفی نیست که بازیکن‌های بودرلندز همیشه به نهایت سطح ممکن می‌رسند؛ بنابراین همین موضوع در طراحی بازی لحاظ شده است. ما گفتیم که خب، اگر قرار است که این اتفاق در آینده برای بازی Borderlands 4 رخ دهد، چطور می‌توانیم درخت‌های مهارت خود را به‌گونه‌ای طراحی کنیم که این اتفاق را پیش‌بینی کنند و از همان ابتدا برای رسیدن بازیکن به نهایت سطح، متعادل‌سازی شده باشند؟»

تیمینز در ادامه افزود: «تعداد امتیازهای مهارت در Borderlands 3 مجموعا ۷۲ بود که رقم بسیار بالایی است. این موضوع آشفتگی زیادی در نحوه طراحی مهارت‌های اکشن بازی ایجاد کرد و منجر به از دست رفتن تنوع ساخت‌ها شد؛ زیرا هرچقدر هم امتیازهای مهارت بیشتری به درخت‌ها اضافه کنید، در نهایت همه مهارت‌های یکسانی دارند که باز شده‌اند.

به همین خاطر ما در مورد پایان بازی Borderlands 4 از همان ابتدا فکر کرده‌ایم و برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای آن داریم که در آینده به اشتراک گذاشته می‌شوند. گیرباکس تجربه‌های زیادی که از توسعه دو مجموعه Tiny Tina’s Wonderlands و Borderlands کسب کرده است را به کار می‌گیرد تا مطمئن شود که بهترین محتوای پس از پایان تاریخ مجموعه را برای بازی Borderlands 4 ارائه می‌دهد.»

تاکنون تأیید شده است که بازیکن‌ها می‌توانند برای جمع‌آوری غنیمت‌های بیشتر، دوباره با باس‌ها نبرد کنند. همچنین قبل از پایان کمپین و در اواسط داستان می‌توان مجددا به شکست دادن نگهبانان گنجینه‌ها پرداخت و غنیمت‌های خوبی برای قدرتمندتر شدن کسب کرد. علاوه‌براین گیرباکس امکان تجربه مجدد ماموریت‌ها را فراهم کرده است، اما هنوز مشخص نیست که سطوح دشواری بالاتر تا چه اندازه امکان لوت غنایم بهتری را فراهم می‌کنند.

بازی Borderlands 4 در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۴ (۱۲ سپتامبر ۲۰۲۵) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. نسخه نینتندو سوییچ 2 این بازی تایید شده، اما عرضه آن به تاریخ دیگری موکول شده است.

منبع: گیمینگ‌بولت

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات