استودیوی سازنده Subnautica دچار تغییرات گسترده شد

پنج‌شنبه 12 تیر 1404 - 20:12
مطالعه 2 دقیقه
نمایی از بازی Subnautica
استودیوی سازنده Subnautica با تغییرات چشمگیری در تیم مدیریتی خود مواجه شده است.
تبلیغات

Unknown Worlds، استودیوی سازنده مجموعه Subnautica طی ۲۴ ساعت گذشته با تغییرات چشمگیری در تیم مدیریتی خود مواجه شده است. طبق اعلام رسمی شرکت کره‌ای کرفتون، سه تن از اعضای کلیدی و بنیان‌گذار این استودیو شامل تد گیل، مدیرعامل، چارلی کلیولند، کارگردان خلاق و مکس مک‌گوایر، کارگردان فنی از Unknown Worlds جدا شده‌اند. کرفتون در بیانیه‌ای اعلام کرد که این افراد علی‌رغم تلاش‌های انجام‌شده برای حفظ آن‌ها در پروژه توسعه بازی، تصمیم به ترک استودیو گرفته‌اند و افزود: «برای آن‌ها در مسیرهای آینده آرزوی موفقیت داریم.»

هیچ دلیل رسمی برای این خروج دسته‌جمعی ذکر نشده است و تاکنون هیچ‌یک از این سه نفر بیانیه‌ای شخصی منتشر نکرده‌اند. چارلی کلیولند و مکس مک‌گوایر از بنیان‌گذاران Unknown Worlds هستند که فعالیت خود را در اوایل دهه ۲۰۰۰ آغاز کردند؛ زمانی که این استودیو بیشتر به خاطر ماد Natural Selection برای بازی Half-Life شناخته می‌شد. استودیوی Unknown Worlds در سال ۲۰۲۱ به‌طور رسمی توسط شرکت کرفتون، ناشر PUBG خریداری شد.

اکنون استیو پاپوتسیس، مدیرعامل پیشین استودیوی Striking Distance و مدیر سابق استودیوی Visceral Games در شرکت الکترونیک آرتز به‌عنوان مدیرعامل جدید Unknown Worlds منصوب شده است. کرفتون در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما اطمینان داریم که پاپوتسیس با دهه‌ها تجربه در زمینه برنامه‌ریزی، توسعه و تولید برخی از برترین فرنچایزهای بازی، انرژی و انگیزه تازه‌ای را به روند ساخت بازی مورد انتظار Subnautica 2 خواهد آورد.» براساس این بیانیه، آینده Unknown Worlds براساس تعهدی پایدار و تمرکز بیشتر بر ارائه تجربه‌ای درخور انتظار بازیکنان شکل خواهد گرفت.

سی‌اچ کیم، مدیرعامل کرفتون نیز اظهار داشت: «هیچ چیزی مهم‌تر از تجربه بازیکن نیست. باتوجه‌به سطح انتظار پیرامون Subnautica 2، ما موظفیم که بهترین نسخه ممکن را در سریع‌ترین زمان ممکن به بازیکنان ارائه دهیم. از این بابت بسیار خرسندیم که استیو به تیم کرفتون و Unknown Worlds پیوسته است تا در مسیر ساخت نسخه‌ای کامل‌تر و رضایت‌بخش‌تر از Subnautica در کنار ما باشد؛ نسخه‌ای که واقعا در حد و اندازه انتظارات جامعه بازیکنان باشد.»

در پایان، پاپوتسیس نیز گفت: «از اینکه این مسئولیت را در خانواده کرفتون بر عهده گرفته‌ام بسیار هیجان‌زده‌ام. کار با تیم فوق‌العاده بااستعداد Unknown Worlds افتخار بزرگی است. تجربه بازیکن برای ما همانند ستاره شمالی است و تیم ما با تمام توان در تلاش است تا بهترین نسخه ممکن از Subnautica را برای طرفداران خلق کند. همچنین از تد، چارلی و مکس برای تمام زحماتشان در ساخت این دنیای محبوب سپاسگزاریم و از طرفداران بابت وفاداری و صبوری‌شان تشکر می‌کنیم.»

منبع: VGC

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات