راک‌استار برای تبلیغ گسترده جی تی ای ۶ آماده می‌شود

پنج‌شنبه 12 تیر 1404 - 09:58
مطالعه 1 دقیقه
جیسون دووال در بازی Grand Theft Auto 6
راک‌استار گیمز در آینده نه‌چندان دور تبلیغ جهانی جی تی ای ۶ را آغاز می‌کند.
تبلیغات

راک‌استار گیمز تمام توان خود را برای توسعه و بهینه‌سازی جی‌تی‌ای ۶ به کار گرفته است تا مخاطبان پرشور خود را راضی نگه دارد. پس از اینکه عرضه Grand Theft Auto 6 تا سال ۲۰۲۶ به تعویق افتاد، بسیاری از طرفداران نگران تأخیر دوباره بازی بودند، اما به‌نظر می‌رسد این نگرانی‌ها بی‌مورد باشد.

یک‌سری فرصت شغلی تازه در سایت راک‌استار دیده شده است که نشان می‌دهد این توسعه‌دهنده برای یک کمپین بازاریابی بزرگ برای بازی جی تی ای ۶ برنامه‌ریزی می‌کند. درحال‌حاضر ۱۱ موقعیت شغلی برای آزمون‌گرهای کنترل کیفیت، بومی‌سازی و بازاریابی در کشورهای مختلف ایجاد شده است.

این فرصت‌های شغلی اهمیت زیادی دارند؛ زیرا به‌نوعی خیال طرفدارها از بابت انتشار جی‌تی‌ای ۶ در موعد مقرر را راحت می‌کنند. به عبارت دیگر، ظاهرا راک‌استار گیمز کاملا از عرضه GTA 6 در تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۵ (۲۶ مه ۲۰۲۶) اطمینان دارد و مشغول آماده‌سازی کمپین‌های بازاریابی عظیم است.

کشورهایی مانند برزیل، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی و دیگر مناطق احتمالا به‌زودی شاهد آغاز کمپین‌های تبلیغاتی بازی GTA 6 خواهند بود. این یک کمپین جهانی خواهد بود؛ زیرا راک‌استار اشاره کرده است که در آینده موقعیت‌های شغلی بیشتری برای کشورهای دیگر اضافه خواهد شد.

انتشار یک آگهی شغلی برای جذب توسعه‌دهنده اپلیکیشن موبایل توسط راک‌استار نشان از ساخت یک برنامه همراه برای جی‌تی‌ای ۶ دارد؛ مشابه آنچه پیش‌تر در GTA 5 به‌کار گرفته شد. این اپلیکیشن می‌تواند به روش‌های مختلفی برای تعامل با بازی استفاده شود و تجربه کلی را بهبود بخشد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات