شخصیسازی کاراکتر در The Outer Worlds 2 روی سبک بازی گیمر تاثیر دارد
شرکت آبسیدین تاکنون بارها تاکید کرده است که بازی The Outer Worlds 2 انتخابهای بسیار بیشتری نسبت به سایر آثار سبک نقشآفرینی برای ساخت و سفارشیسازی شخصیت تحت کنترل بازیکن و تواناییهایش را در اختیار قرار میدهد.
در توضیح همین موضوع اخیرا برندن آدلر، کارگردان خلاق بازی در مصاحبهای با گیمزرادار خاطرنشان کرد که انتخابهای موجود در مسیر پیشرفت بازیکن به او امکان دسترسی به طیف گستردهای از سبکهای گیمپلی شامل مخفیکاری تا اکشن تمامعیار را خواهد داد. همچنین آدلر به طرفداران وعده داده است که به سیستمهای پیچیده و دیوانهواری دست یابند.
کارگردان خلاق بازی در ادامه توضیح داد در حالی که سیستمهای نقشآفرینی پیچیده در بازی The Outer Worlds 2 وجود خواهند داشت، افرادی که به دنبال گیمپلی سادهتر هستند، حداقل در اوایل بازی اجباری در تعامل با این سیستمها نخواهند داشت. در واقع آبسیدین به بازیکن این انتخاب را داده است تا اگر بخواهد در این سیستمهای عمیق کاوش کند و پیچیدگی آنها را درک کند.
آدلر خاطرنشان کرد: «اگر عاشق مخفیکاری هستید، واقعاً میتوانید در آن پیشرفت کنید. همچنین اگر یک فرد جنگجو و اکشنمحور باشید، میتوانید فقط به منفجر کردن دشمنان بپردازید و هرگز لازم نیست که نگران مخفیکاری اجباری باشید. ما تمایل داریم تا بازیکن به روشهای گسترده و متنوعی برای مقابله با چالشها دسترسی داشته باشد، اما برای انجام این کار باید مطمئن شویم که در ابتدا ساده باشد و سپس به آرامی پیچیدهتر شود.»
ماه گذشته آدلر تایید کرد که بازی The Outer Worlds 2 به گیمرها امکان تغییر تواناییهای انتخاب شده برای شخصیت تحت کنترلشان را نخواهد داد تا احساس کنند که تصمیمات آنها بسیار مهم و غیرقابل برگشت هستند. بازی The Outer Worlds 2 در تاریخ ۷ آبان ۱۴۰۴ (۲۹ اکتبر ۲۰۲۵) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس با قیمت ۸۰ دلاری منتشر میشود.
منبع: گیمینگبولت