بازیگر نقش اصلی MindsEye از عرضه شتابزده و ناقص بازیها انتقاد کرد
به نقل از اینسایدرگیمینگ الکس هرناندز، صداپیشه و بازگیر شخصیت جیکوب دیاز که بهعنوان پروتاگونیست در داستان بازی MindsEye حضور دارد، اخیرا درباره انتقادش از عرضه ناقص بازیهای ویدیویی صحبت کرد و اقدام توسعهدهندگان در انتشار بازیهای ناتمام را زیر سوال برد. بازی MindsEye اخیرا در دسترس علاقهمندان قرار گرفت، اما بهخاطر وجود باگهای آزاردهنده و مشکلات عملکردی تبدیل به یک شکست برای استودیو Build a Rocket Boy شد.
در ادامه توسعهدهنده از خریداران عذرخواهی کرد و چند بهروزرسانی اصلاحی را برای بهبود کیفیت تجربه بازی منتشر کرد، اما این برای کسب رضایت خریداران و بازگشت اعتماد دیگران کافی نبود. در حال حاضر این بازی در متاکریتیک به یکی از بدترین بازیهای سال اخیر تبدیل شده است و در ادامه استودیو سازنده به دلیل عرضه فاجعهبار MindsEye به تعدیل نیرو پرداخت.
حال بهنظر میرسد که الکس هرناندز از مدل تجاری استودیو برای بازی MindsEye رضایت ندارد و در مصاحبه اخیرش با رسانه Check It TV، ضمن پذیرش ناامیدی طرفداران به ارائه نظر مشابهی با آنها درباره بازی و توسعهدهندگان پرداخت: «به هر دلیلی یک شرکت نباید تصمیم بگیرد تا یک بازی را با وجود چنین مشکلات و نقصهایی منتشر کند و در ادامه به فکر درمان پس از مرگ آن باشد. بدیهی است که سازنده MindsEye اولین توسعهدهنده نبود که چنین کاری را انجام داد. یک نمونه بدنام این موضوع Cyberpunk 2077 است.
بهعنوان یک گیمر و بهعنوان یک مصرفکننده، من این مدل تجاری را دوست ندارم و در آینده هم به آن علاقهای نخواهم داشت. اگر از دید مصرفکننده نگاه کنیم، اطمینان دارم که بسیاری از مردم این را دوست ندارند. من فکر میکنم که انتشار یک بازی که در وضعیت ۱۰۰ درصد مطلوب خود قرار ندارد، اما ۱۰۰ درصد قیمت آن پرداخت شود، میتواند در دراز مدت به جای محبوبیت باعث زیان شود.»
هرناندز در ادامه از توسعهدهندگان درخواست کرد تا یک بتای عمومی رایگان قبل انتشار بازی را در دسترس قرار دهند یا بازی تکامل نیافته را ابتدا با قیمتی کمتر از هزینه کامل آن به فروش رسانند: «من بهعنوان یک مصرفکننده ترجیح میدهم تا از شرایط بازی پیش از خرید اطلاع داشته باشم و بدانم که برای چه چیزی آماده میشوم.»
بازی MindsEye برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شده است.