نمایش‌های آینده بازی The Witcher 4 به جنبه‌های متفاوت شخصیت سیری می‌پردازد

دوشنبه 2 تیر 1404 - 21:20
مطالعه 2 دقیقه
خوشحالی سیری در بازی ویچر ۴
به‌تازگی یکی از توسعه‌دهندگان سی‌دی پراجکت رد در مورد شخصیت سیری در بازی The Witcher 4 صحبت کرده است.
تبلیغات

به نقل از GamingBolt، با اینکه هنوز نمایش رسمی از گیم‌پلی رسمی بازی The Witcher 4 منتشر نشده، اما بازی جدید CD Projekt RED به‌سرعت توجه زیادی را به خود جلب کرده است. ارائه‌ی یک دمو تکنیکی چشم‌نواز با تمرکز بر نمایش قابلیت‌های Nanite Foliage در موتور آنریل انجین 5 نقش زیادی در این موفقیت داشته، اما حضور سیری به‌عنوان شخصیت اصلی، تاکید بر انتخاب‌های بازیکن و جاه‌طلبی استودیو برای ساخت «غوطه‌ورکننده‌ترین و بلندپروازانه‌ترین دنیای جهان‌باز در مجموعه‌ی ویچر» نیز بی‌تاثیر نبوده‌اند.

در‌حالی‌که برخی از طرفداران نسبت به جایگزین شدن سیری با گرالت واکنش‌های متفاوتی داشته‌اند، داگ کاکل، صداپیشه‌ی گرالت در واکنش به این انتقادها تنها یک جمله‌ی صریح گفت: «کتاب لعنتی رو بخون!» همچنین یان هرمانوویچ، مدیر تولید مهندسی استودیو در گفت‌و‌گو با GamesRadar گفت: «زمانی‌که بازی عرضه شود، می‌توانید خودتان ببینید، با شخصیت او ارتباط برقرار کنید و داستانش را درک کنید. آن موقع زمان مناسبی برای قضاوت خواهد بود.»

به گفته‌ی او، تاکنون تیم توسعه سیری را در «دو وضعیت احساسی کاملاً متفاوت» به تصویر کشیده است، اما «بخش‌های بسیار بیشتری از شخصیت او را در آینده نمایش خواهیم داد.»

با این حال، مسیر تا عرضه‌ی نهایی بازی طولانی است؛ چرا که سی‌دی پراجکت رد تایید کرده است که بازی The Witcher 4 زودتر از سال ۲۰۲۷ عرضه نخواهد شد. اگرچه دمو تکنیکی این پروژه روی کنسول پایه‌ی پلی‌ استیشن ۵ اجرا شد، اما پلتفرم‌های مقصد بازی (غیر از نسخه‌ی پی سی) هنوز مشخص نشده‌اند. البته استودیو وعده داده که با اتخاذ رویکرد «توسعه با تمرکز اولیه رویی کنسول»، به‌دنبال تجربه‌ای با نرخ فریم ۶۰ در کنسول‌هاست تا از تکرار مشکلات Cyberpunk 2077 جلوگیری شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات