سازنده Dying Light: The Beast از بخش‌های مهم بازی برای بی‌نقص بودن می‌گوید

یک‌شنبه 1 تیر 1404 - 23:31
مطالعه 2 دقیقه
حضور Roger Craig Smith (راجر اسمیت) در بازی Dying Light: The Beast
سازنده بازی Dying Light: The Beast به‌تازگی از موارد کلیدی و مهم بازی گفته است.
تبلیغات

به نقل از GamingBolt، استودیو تک‌لند ابتدا کار روی بسته‌ی الحاقی دوم Dying Light 2 Stay Human را آغاز کرده بود، اما این پروژه درنهایت به اثری بسیار بزرگ‌تر تبدیل شد؛ اثری که اکنون با نام Dying Light: The Beast شناخته می‌شود. بازگشت کرین، قهرمان نسخه‌ی اول به‌تنهایی اتفاقی بسیار مهم است، اما همین مسئله سطح انتظارات را هم به‌شدت بالا برده است، مخصوصا با‌توجه‌به اینکه این پروژه در ابتدا قرار بود محتوایی کوچک‌تر باشد (هرچند خود استودیو آن را به چشم Dying Light 3 می‌بیند).

تیمون اسمکتالا، کارگردان مجموعه در گفت‌وگو با GamesRadar اعتراف کرد که «کنترل جاه‌طلبی‌ها بسیار دشوار است» و تاکید کرد: «نمی‌توانید در تمام بخش‌های بازی بی‌نقص باشید، اما بخش‌هایی از بازی هستند که باید در آن‌ها بی‌نقص عمل کنید.»

به‌گفته‌ی اسمکتالا، این بخش‌ها هستند که «بازی را می‌سازند» و در مورد Dying Light، این دو مورد حیاتی عبارت‌ هستند از «پارکور» و «مبارزات تن‌به‌تن»: «زمان زیادی صرف بهینه‌سازی واکنش زامبی‌ها هنگام ضربه خوردن کردیم، اینکه چطور به انواع مختلف سلاح‌ها واکنش نشان می‌دهند. شاید این جزئیات از نگاه بسیاری پنهان بماند، اما دقیقا همین‌ها هستند که دایینگ لایت را به تجربه‌ای منحصربه‌فرد تبدیل می‌کنند.»

وی در ادامه تأکید کرد که «تصویرپردازی شخصیت اصلی» هم از جمله بخش‌هایی است که «نباید حتی ذره‌ای خراب شود، چون طرفداران ما این مسئله را تحمل نخواهند کرد». با‌توجه‌به اینکه شخصیت کرین در نسخه‌ی اول تا چه حد محبوب شده و روایت انتقام‌جویانه‌اش در The Beast در برابر دشمنی مرموز به‌نام بارون (که سال‌ها روی او آزمایش کرده) چه جایگاهی دارد، نگرانی تیم سازنده در این زمینه کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد.

اسمکتالا در پایان گفت: «تمرکز اصلی باید روی گیم‌پلی هسته‌ای باشد، روی همان مکانیک‌هایی که بازی شما را متفاوت و منحصربه‌فرد می‌کنند.» با‌توجه‌به واکنش‌های ضدونقیضی که سیستم پارکور Dying Light 2 هنگام عرضه دریافت کرد، باید دید این‌بار نسخه‌ی جدید می‌تواند رضایت مخاطبان را جلب کند یا نه.

بازی Dying Light: The Beast در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۴ (۲۲ آگست ۲۰۲۵) برای پلی‌ استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس | اس و پی سی عرضه می‌شود. نسخه‌های پلی‌ استیشن ۴ و ایکس‌ باکس وان نیز کمی بعد در سال جاری منتشر خواهند شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات