اولین گیم پلی Screamer رقابتهای نفسگیر را نمایش میدهد
استودیو Milestone اولین تریلر گیمپلی بازی Screamer را به نمایش گذاشت؛ اثری آرکید با محوریت مسابقههایی نفسگیر که قصد دارد با ترکیب نوآورانهی مکانیزمهای مبارزهای و داستانی عمیق، تجربهای متفاوت از ژانر ریسینگ ارائه دهد.
داستان Screamer در شهر آیندهنگرانه Neo Rey جریان دارد؛ شهری با فضایی الهامگرفته از انیمههای ژاپنی که میزبان نبردهایی خیابانی و پرتنش بین رانندگانی است که با عنوان Screamer شناخته میشوند. برخی برای افتخار، برخی برای قدرت و بعضی دیگر در پی انتقام وارد میدان میشوند. اما عنصر تغییردهندهی این جهان، فناوری مرموزی با نام ECHO است؛ سیستمی که باعث شده هر مسابقه به مبارزهای نفسگیر و هر برخورد، شخصی و خشن باشد. در ادامه میتوانید ویدیو گیمپلی بازی را تماشا کنید:
پخش از رسانه
یکی از نوآوریهای اصلی بازی، سیستم کنترل خاص آن است که از مکانیزم Twin Stick بهره میبرد. در این سیستم، آنالوگ چپ وظیفه هدایت خودرو و آنالوگ راست وظیفه کنترل دریفت را برعهده دارد. نتیجه، کنترل دقیقتر و حس رضایتبخشتری از پیچیدن در مسیرهاست. از طرفی، قابلیت Boost مرزهای عملکرد خودروها را جابهجا میکند و مکانیزم Strike به بازیکنان اجازه میدهد با ضربهای حسابشده، رقبا را از دور خارج کنند. اما این پایان کار نیست؛ زمانی که Overdrive فعال شود، خیابانهای Neo Rey به میدان هرجومرج تمامعیار تبدیل خواهند شد.
برای پیروزی در میدان Screamer، تسلط کامل بر سیستم ECHO ضروری خواهد بود. البته مبارزه در بازی تنها به حمله ختم نمیشود و بازیکنان ابزارهای دفاعی مخصوصی نیز در اختیار خواهند داشت که جزئیات آنها در آینده اعلام میشود.
ترکیب کنترل نوآورانه خودروها، مبارزات مکانیکی و داستانی پرکشش، باعث شده Screamer نویدبخش تجربهای متفاوت در سبک آرکید باشد؛ جایی که استراتژی و هیجان در هر لحظهی مسیر در هم تنیده میشوند. بازی Screamer قرار است در سال ۲۰۲۶ برای پلتفرمهای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و پیسی منتشر شود.