اولین تریلر گیم پلی The Witcher 4 گرافیک چشم نواز بازی را به تصویر میکشد
به نقل از GamingBolt، استودیو سیدی پراجکت رد در جریان جدیدترین برنامهی State of Unreal از اولین تریلر گیمپلی رسمی بازی The Witcher 4 رونمایی کرد؛ نمایشی چشمنواز که آغاز آن با حملهی یک مانتیکور به کالسکهای مرموز همراه است. در ادامه، سیری وارد صحنه میشود و ماجراجوییاش را به سمت والدرست آغاز میکند. این نمایش فنی، روی کنسول پلی استیشن ۵ با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و ری تریسیننگ اجرا شده است.
همانند گرالت، سیری نیز اسب وفاداری بهنام Kelpie دارد. با بهرهگیری از فناوری Motion Matching چندشخصیتی، حرکتهای سیری و اسبش بهصورت کاملاً هماهنگ نمایش داده میشود. در همین حال، ماهیچهها و کشیدگی پوست اسب نیز با جزئیاتی خیرهکننده شبیهسازی شدهاند. استودیو در این تریلر همچنین از قابلیت Nanite Foliage در موتور آنریل انجین 5.6 برای خلق محیط جنگلی یاد کرده است.
پخش از رسانه
شهر Valdrest نیز با جزئیاتی نفسگیر بازسازی شده و شخصیتهای غیرقابلبازی (NPC) مشغول فعالیتهای روزمرهی خود هستند. واکنشپذیری محیط هم سطح تازهای از واقعگرایی را ارائه میدهد؛ برای مثال، برخورد با فردی که میوه حمل میکند باعث ریختن تکتک میوهها بهصورت فیزیکی میشود.
در بخش بعدی تریلر، سیری با یکی از رابطهایش ملاقات میکند؛ کسی که ظاهراً با کالسکهی ویرانشده و حملهی مانتیکور بیارتباط نیست. تیم سازنده همچنین به استفاده از فناوریهای MetaHuman و Chaos Flesh اشاره میکند و از یک چارچوب انیمیشنی جدید با بیش از ۳۰۰ عامل اسکلتبندیشده (Skeletal Mesh Agent) پرده برمیدارد. نکتهی جالب اینکه با وجود سطح گرافیکی بالا، همچنان جای بهینهسازی و ارتقاء عملکرد وجود دارد.
نمایش با صحنهای از سیری در حالیکه به شهری دیگر نگاه میکند و بهدنبال مانتیکور حرکت میکند، به پایان میرسد؛ پایانی که نوید ورود به یکی از جاهطلبانهترین بازیهای نقشآفرینی نسل جدید را میدهد.
بازی The Witcher 4 قرار است در زمان نامشخصی عرضه شود که انتظار میرود شاهد عرضه آن برای پلتفرمهای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی باشیم.