ایده ساخت Elden Ring: Nightreign در زمان توسعه دارک سولز ۳ شکل گرفته بود

چهارشنبه 7 خرداد 1404 - 19:22
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت جادوگر و اتمسفر بنفش در بازی Elden Ring: Nightreign
کارگردان بازی Elden Ring: Nightreign از ایده‌های اولیه تا روزهای پایانی توسعه می‌گوید.
تبلیغات

به نقل از GamingBolt، در فاصله‌ی چند روز مانده به عرضه‌ی رسمی بازی Elden Ring: Nightreign، جونیا ایشیزاکی، کارگردان این بازی از ریشه‌های شکل‌گیری ایده‌ی ساخت آن و چگونگی تبدیل‌شدنش به یک پروژه‌ی کامل صحبت کرده است.

ایشیزاکی در گفت‌و‌گو با وب‌سایت GamesRadar عنوان کرده است که نخستین جرقه‌های ذهنی Nightreign به زمان توسعه‌ی Dark Souls 3 بازمی‌گردد؛ زمانی‌که ایده‌هایی پراکنده درباره‌ی ساخت یک تجربه‌ی هم‌تیمی‌محور در ذهنش شکل گرفت. او در این‌باره گفت: «مدت زیادی از آن زمان می‌گذرد. یک تصویر ذهنی بسیار مبهم از نوع خاصی از بازی در سر داشتم و شاید حتی در دوران ساخت Dark Souls III بود که این ایده‌های تکه‌تکه به ذهنم رسیدند.»

با‌این‌‌حال آن‌طور که ایشیزاکی توضیح می‌دهد، تماشای فرایند ساخت Elden Ring باعث شد تا آن ایده‌های پراکنده به‌مرور انسجام پیدا کنند. او گستردگی دنیای الدن رینگ، تنوع دشمنان و سلاح‌ها و قابلیت‌های مختلف ساخت شخصیت را از جمله عواملی دانست که مسیر ساخت Nightreign را هموار کردند. «تا زمانی‌که Elden Ring وارد فاز تولید کامل نشده بود، این ایده‌ها هنوز کامل نبودند. اما دیدن وسعت جهان بازی، تنوع دشمنان، سلاح‌ها و ساخت‌های مختلف بازیکنان باعث شد حس کنم حالا زمان مناسبی برای گسترش و تبدیل این ایده‌ها به یک پروژه‌ی کامل است.»

ایشیزاکی همچنین فاش کرد که در ابتدا خودش را در مقام کارگردان این پروژه نمی‌دید و این هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیو فرام‌سافتور و خالق سری دارک سولز بود که او را به پذیرش این نقش ترغیب کرد. کار بر روی Nightreign به گفته‌ی ایشیزاکی باعث شده تا اعتمادبه‌نفس بیشتری برای کارگردانی پروژه‌های آینده پیدا کند. او در این‌باره گفت: «دوست دارم در آینده هم بار دیگر در جایگاه کارگردان کار کنم. برای Nightreign، Elden Ring یک نقطه‌ی شروع بزرگ بود. اما در پروژه‌های بعدی شاید دوست داشته باشم از زاویه‌ی متفاوتی به کار نزدیک شوم.»

در‌حالی‌که عرضه‌ی رسمی Elden Ring: Nightreign چند روز دیگر خواهد بود، ایشیزاکی تأکید کرد که تیم سازنده همچنان مشغول پولیش و بهینه‌سازی جزئیات گیم‌پلی است تا تجربه‌ای روان و خوشایند برای بازیکنان رقم بخورد. «ما سعی می‌کنیم تا آخرین لحظه همه‌چیز را بهینه کنیم. هدف این است که بازیکنان در هر جلسه‌ی بازی حس راحتی و لذت داشته باشند. به همین خاطر، روی تنظیم نهایی تجربه‌ی کاربری تمرکز کرده‌ایم.»

Elden Ring: Nightreign در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۴ (۳۰ می ۲۰۲۵) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی‌ استیشن ۴، پلی‌ استیشن ۵، ایکس‌ باکس وان و ایکس‌ باکس سری ایکس | اس منتشر خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات