دنباله بازی The Order: 1886 قرار بود مبارزات بسیار بزرگتر و دارای بخش چندنفره باشد
به نقل از VGC، بازی The Order: 1886 یکی از مورد انتظارترین بازیهای انحصاری پلی استیشن 4 در نسل هشتم بود که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. اثری با حالوهوای استیمپانک که در نسخهای بازآفرینیشده از شهر لندن و با روایتی متفاوت از تاریخ شکل گرفته بود. اکنون مشخص شده است که دنبالهی این بازی برای کنسولهای پلی استیشن در دست ساخت قرار داشت، اما پروژه پیش از رسیدن به مراحل نهایی توسعه لغو شد.
رو ویراسیوریا، کارگردان خلاق بازی The Order: 1886 در گفتوگویی جدید با ژولین شیه، جزئیاتی تازه از برنامههای تیم سازنده برای نسخههای بعدی این مجموعه را فاش کرده است. او اعلام کرد که پیشنویس داستان دنبالهی بازی را در قالب یک سند ۱۰ صفحهای نوشته بود که قرار بود شامل نبردهایی بهمراتب بزرگتر و بخش چندنفره شود.
ویراسیوریا همچنین تایید کرد که بخش چندنفره در ابتدا برای نسخهی اول هم در حال توسعه بود، اما در نهایت کنار گذاشته شد تا در دنبالهی احتمالی از آن استفاده شود. براساس گفتههای کارگردان، برای این مجموعه حداقل دو دنبالهی مستقیم با عناوین The Order: 1891 و The Order: 1899 برنامهریزی شده بود.
درحالیکه بازی سوم هرگز وارد مرحلهی توسعه نشد، ویراسیوریا اعلام کرد که طرح کلی و سرنوشت داستانی جهان بازیها برای یک سهگانهی کامل از ابتدا در ذهن او مشخص بوده است. او حتی فاش کرد که داستانهایی را برای این مجموعه نوشته بود که در قرن بیستم جریان داشتند، اما بهدلیل بازخوردهای ضد و نقیض منتقدان نسبت به نسخهی اول، تمامی این برنامهها ناتمام باقی ماندند.
Ready at Dawn پیش از The Order: 1886، سابقهی ساخت آثار موفقی همچون God of War: Chains of Olympus و God of War: Ghost of Sparta روی کنسول PSP را در کارنامه داشت. آنها همچنین بازی Daxter و نسخهی Wii از بازی Okami را توسعه دادند. بازیهای این استودیو در گذشته توانسته بودند امتیازاتی بین ۸۴ تا ۹۱ را در متاکریتیک کسب کنند.
پس از شکست تجاری The Order: 1886، تمرکز استودیو به سمت توسعهی بازیهای واقعیت مجازی از جمله آثار موفقی مانند Lone Echo و Echo Arena تغییر پیدا کرد. نهایتاً در سال ۲۰۲۰، Ready at Dawn توسط متا (فیسبوک سابق) خریداری شد. بااینحال این استودیو در سال گذشته توسط سازندهی Oculus تعطیل شد.