سازندگان Returnal بر تعهد خود به ساخت بازی‌ های تک‌نفره تأکید کردند

سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1404 - 23:49
مطالعه 2 دقیقه
ماجراجویی سلین در بازی ریترنال
سازندگان Returnal و Saros به ساخت بازی‌های تک‌نفره و پریمیوم علاقه دارند.
تبلیغات

در شرایطی که سونی چندین پروژه لایو سرویس را لغو کرده و با بازی‌های پرحاشیه‌ای مانند Fairgame$ و Marathon روبه‌رو است، استودیوی هاوس‌مارک، سازنده Returnal و Saros بار دیگر بر تعهد خود به تولید بازی‌های تک‌نفره و پریمیوم تأکید کرده است. ایلاری کوئی‌تینن، رئیس استودیو در جریان مراسم سی‌امین سالگرد تأسیس هاوس‌مارک به رسانه یوروگیمر گفت:

«فلسفه ما این است که [بازی‌هایمان] تجربه‌ای برای دوره‌ای خاص از زندگی بازیکن باشند؛ تجربه‌ای که در چند روز یا چند هفته شکل می‌گیرد؛ هر چقدر که زمان ببرد.» او این تجربه‌ها را با فیلم یا سریال مقایسه کرد: «چیزی که در یک مرحله مشخص در دسترس‌تان است.»

کوئی‌تینن افزود: «به‌نظرم این خیلی جذاب است. نیازی نیست تمام وقت آزادتان را صرف بازی‌های ما کنید. تجربه‌ای خاص دریافت می‌کنید، چیزی از آن می‌گیرید، شاید بعدا دوباره سراغش بیایید، اما نیازی نیست آن را تا آخر عمر بازی کنید.» او تأکید کرد که هاوس‌مارک کاملا روی پروژه‌های تک‌نفره و پریمیوم از جمله پروژه آینده‌شان با نام Saros متمرکز است. او در ادامه گفت: «ما باید همچنان بازی‌های خاص بسازیم تا بتوانیم ۳۰ سال دیگر هم در این صنعت حضور داشته باشیم.»

مایکل هاوری، مدیر برند استودیو نیز اضافه کرد: «ما فقط به اندازه آخرین بازی‌مان قدرتمند هستیم. این تقریبا یک مسئولیت است. ما خوش‌شانس هستیم که در این جایگاه قرار داریم و باید همچنان این مدیوم را در گیم‌پلی، داستان‌پردازی و تکنولوژی به جلو ببریم. آینده ما در این است که فقط بهتر و بهتر شویم.» Saros، بازی بعدی این استودیو اکنون برای پلی استیشن ۵ در دست ساخت است و راهول کولی نقش آرجان دوراج را ایفا می‌کند.

او به سیاره‌ای به‌نام Carcosa سفر می‌کند و در چرخه‌ای مرموز و تکرارشونده مشابه با Returnal گرفتار می‌شود. پس از هر مرگ، آرجان دوباره در این سیاره بیدار می‌شود؛ درحالی‌که محیط دگرگون شده است. این‌ها همه در حالی است که باید با موجوداتی عظیم‌الجثه و چنددست و پدیده خورشیدگرفتگی نیز روبه‌رو شود. او در جست‌وجوی یک شخص خاص است و با جمع‌آوری منابع می‌تواند ارتقاهای دائمی بین چرخه‌ها را آزاد کند تا قوی‌تر شود. سلاح‌ها و زره‌ها نیز در طول بازی تکامل پیدا می‌کنند و گزینه‌های بیشتری در اختیار بازیکن می‌گذارند.

بازی مورد انتظار Saros قرار است در سال ۲۰۲۶ منتشر شود و نمایش کامل گیم‌پلی آن در ادامه سال جاری ارائه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات