دومین تور جهانی موسیقی Death Stranding از ماه آینده در لس آنجلس آغاز میشود
استودیو کوجیما پروداکشنز بهطور رسمی از برگزاری تور جهانی Death Stranding World Strand Tour 2 خبر داد. این تور که از تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) در شهر لس آنجلس آغاز خواهد شد، به مناسبت جشن انتشار بازی مورد انتظار Death Stranding 2: On the Beach که برای عرضه در ۲۶ ژوئن (۵ تیر) برنامهریزی شده است، در ۱۲ شهر مختلف جهان از جمله سیدنی، توکیو، پاریس، سئول و تایپه برگزار میشود.
به نقل از Gamingbolt، کوجیما پروداکشنز در بیانیه خود اعلام کرد: «طرفداران در سراسر جهان میتوانند به عنوان بخشی از یک تور جهانی، با حضور مهمانان ویژه و رویدادهای خاص در هر توقف، در جشن Death Stranding شرکت کنند.» این رویداد فرصتی برای علاقهمندان خواهد بود تا پیش از عرضه رسمی بازی، با حال و هوای آن بیشتر آشنا شوند و با دیگر طرفداران و احتمالا برخی از سازندگان، ارتباط برقرار کنند.
فهرست شهرها و تاریخهای برگزاری تور جهانی Death Stranding 2:
- ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) – لس آنجلس
- ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) – سیدنی
- ۲۶ ژوئن (۵ تیر) – توکیو
- ۲۸ ژوئن (۷ تیر) – پاریس
- ۳۰ ژوئن (۹ تیر) – لندن
- ۴ ژوئیه (۱۳ تیر) – سئول
- ۶ ژوئیه (۱۵ تیر)– تایپه
- ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) – هنگ کنگ
- ۱۲ ژوئیه (۲۱ تیر)– شانگهای
- اوت (تاریخ دقیق اعلام خواهد شد) – ریاض
- اکتبر (تاریخ دقیق اعلام خواهد شد) – سائوپائولو
- نوامبر (تاریخ دقیق اعلام خواهد شد) – لوکا
بازی Death Stranding 2: On the Beach بهطور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. مراحل توسعه این اثر تا حد زیادی به اتمام رسیده و کوجیما پروداکشنز اوایل ماه جاری تأیید کرد که بازی اصطلاحا گلد شده است؛ این بدان معنا است که نسخه نهایی بازی برای دریافت تأییدیههای لازم جهت انتشار روی PS5 به شرکت سونی ارسال شده است. انتظار میرود استودیو در این فاصله زمانی، کار روی بهروزرسانیهای پس از عرضه را برای افزودن محتوای بیشتر یا رفع اشکالات احتمالی آغاز کند.
در همین حال، جزئیات قابل توجهی از گیمپلی Death Stranding 2: On the Beach نیز فاش شده است. هیدئو کوجیما، کارگردان بازی، اخیرا در مصاحبهای درباره تصمیم افزودن چرخه شب و روز به بازی صحبت کرد. به گفته کوجیما، این تصمیم به منظور نمایش بهتر گذر زمان اتخاذ شده است. او توضیح داد: «خیره شدن به آسمان هنگام طلوع و غروب خورشید، چیزی بود که در بازی اول، تا حدی به دلایل مرتبط با موتور بازیسازی، امکانپذیر نبود، اما در دنباله آن گنجانده شده است.» او همچنین افزود: «ما همچنین گزینهای برای استراحت و انتظار برای صبح روز بعد پیش از حرکت را نیز در نظر گرفتهایم. این قابلیتی است که مطمئن شدیم آن را اضافه کنیم، زیرا تصور میکنم بازیکنانی باشند که نمیخواهند در شب سفر کنند.»
در مورد عملکرد فنی بازی روی کنسول PS5، پیشنمایش اخیر رسانه گیم اینفورمر تأیید میکند که Death Stranding 2: On the Beach شامل حالتهای Quality و Performance خواهد بود. حالت Quality بر وفاداری بصری و جزئیات گرافیکی بالا متمرکز است، در حالی که حالت Performance تلاش میکند بازی را بهشکل روان ۶۰ فریم بر ثانیه و با افت گرافیکی نسبتا جزئی و ظاهر شدن ناگهانی و مکرر پوشش گیاهی اجرا کند.
از سوی دیگر، پیشنمایش رسانه یوروگیمر نشان میدهد که Death Stranding 2: On the Beach یک بازی نسبتا طولانی خواهد بود. این رسانه اعلام کرد که به مدت ۳۰ ساعت بازی را تجربه کرده و به گفته کوجیما پروداکشنز، این میزان حدود ۴۰ درصد از داستان اصلی را پوشش میدهد. با این حساب، میتوان تخمین زد که به پایان رساندن داستان اصلی بازی حدود ۷۰ ساعت زمان نیاز خواهد داشت.