باندای نامکو ناشر بازی BATTLE TRAIN شد

چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی بازی Battle Train
شرکت Bandai Namco Entertainment Europe رسما اعلام کرد که وظیفه‌ی نشر بازی BATTLE TRAIN را برعهده گرفته است.
تبلیغات

شرکت Bandai Namco Entertainment Europe رسما اعلام کرد که وظیفه‌ی نشر بازی BATTLE TRAIN، ساخته‌ی مشترک دو استودیوی Terrible Posture Games و Nerd Ninjas LLC را برعهده خواهد داشت؛ اثری در سبک deck n’ track roguelite که قرار است با ترکیب المان‌های ساخت دک (deckbuilding)، نبردهای سریع‌السیر روی ریل و فضایی با حال‌وهوای یک شوی تلویزیونی محبوب، تجربه‌ای متفاوت و منحصربه‌فرد را برای بازیکنان رقم بزند. این بازی در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) برای نینتندو سوییچ و پلتفرم استیم منتشر خواهد شد.

پخش از رسانه

BATTLE TRAIN نتیجه‌ی همکاری خلاقانه‌ی دو استودیو با سابقه در توسعه‌ی آثار روگ‌لایت است. Terrible Posture Games که توسط جو میرابلو تأسیس شده، پیش از این با آثاری مانند Tower of Guns و MOTHERGUNSHIP شناخته می‌شود و همچنین در روایت‌پردازی پروژه‌هایی چون The Walking Dead و Invincible نیز نقش داشته است. در طرف دیگر، Nerd Ninjas با سابقه‌ای موفق در توسعه‌ی مشترک و خلق IPهای مستقل، اخیرا بازی Rogue Piñatas: VRmageddon را منتشر کرده بود. حالا این دو استودیو با همکاری یکدیگر، تجربه‌ای موسوم به «عجیب‌ترین بازی دوئل قطار دنیا» را خلق کرده‌اند.

در BATTLE TRAIN بازیکنان در قالب شرکت‌کنندگان یک شوی تلویزیونی وارد میدان نبرد می‌شوند تا با ساخت دک‌های کارتی و طراحی مسیرهای ریلی، قطارهای انفجاری را به سمت پایگاه رقیب روانه کنند. هر کارت منابع خاصی را مصرف می‌کند و امکان ساخت مسیر یا حمله را فراهم می‌آورد. هدف، نابودی پایگاه‌های حریف پیش از آن است که خود قربانی شوید؛ روندی که با هر پیروزی، کارت‌های جدید، ارتقای قطار و گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. نبرد با باس‌ها، مسیرهای شاخه‌ای و رویدادهای ویژه نیز از دیگر بخش‌های جذاب این بازی هستند.

کریم فرغلی، معاون ارشد نوآوری تجاری در Bandai Namco Entertainment America درباره‌ی بازی می‌گوید:

«از همان لحظه‌ی نخست که با تیم خلاق سازنده‌ی BATTLE TRAIN آشنا شدیم و بازی را تجربه کردیم، شیفته‌اش شدیم. تلفیق سبک بصری خاص، پس‌زمینه‌ی داستانی شو تلویزیونی و ترکیب سبک‌های مختلف، باعث شده با اثری روبه‌رو باشیم که هم تازه است و هم تکرار آن هر بار لذت‌بخش‌تر می‌شود.»

علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون نسخه‌ی دمو BATTLE TRAIN را از طریق استیم تجربه کنند و طعم این نبردهای ریلی پرانفجار را بچشند.

جو میرابلو، مدیرعامل استودیو Terrible Posture Games نیز درباره‌ی ساخت این پروژه می‌گوید:

«BATTLE TRAIN یکی از آن ایده‌هایی بود که همیشه در ذهن‌مان باقی مانده بود و بالاخره زمانش رسید. مفهومی که در ابتدا شاید خنده‌دار به‌نظر برسد، اما وقتی با تاکتیک، جذابیت بصری و تکرارپذیری روگ‌لایت ترکیب شد، تبدیل به تجربه‌ای جادویی شد. همکاری با باندای نامکو این فرصت را به ما داد تا بازی را به دست طیف وسیع‌تری از بازیکنان، به‌ویژه کاربران سوییچ، برسانیم.»

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات