نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

تصویر راسل وستبروک برای جلد بازی NBA Live 16 انتخاب شد

بر خلاف بازی NBA 2K16 که امسال از سه تصویر روی جلد مختلف استفاده می‌کند، بازی بسکتبال شرکت الکترونیک آرتز یعنی NBA Live 16 تنها تصویر یک نفر را روی جلدش خواهد داشت: راسل وستبروک، بازیکن تیم اوکلاهاما سیتی.

خوشبختانه وستبروک به تنهایی به اندازه‌ی سه بازیکن بسکتبال توانایی و مهارت دارد! او که همواره جزو امتیازآورترین بازیکنان لیگ بسکتبال حرفه‌ای امریکا (NBA) بوده، امسال به عنوان بهترین بازیکن این لیگ نیز انتخاب شده است. NBA Live 16 اولین بازی ویدئویی است که از تصویر وستبروک استفاده می‌کند. الکترونیک آرتز قصد دارد تا در جریان کنفرانسش در نمایشگاه E3 اطلاعات و جزییات زیادی از جدیدترین شماره‌ی مجموعه‌ی ورزشی پرطرفدارش ارائه نماید.

2880650-live16

سری NBA Live طی چند سال اخیر با افت محسوسی مواجه شده و محبوبیتش را تا حد زیادی از دست داده است. در مقابل مجموعه‌ی NBA 2K در این سال‌ها خود را به عنوان بهترین بازی شبیه‌ساز ورزش بسکتبال معرفی کرده است. الکترونیک آرتز امیدوار است تا امسال بتواند جایگاه از دست رفته‌‌ی مجموعه‌اش را بازگرداند و با NBA Live 16 مسیر جدیدی را برای این سری ترسیم کند. شاید همان گونه که وستبروک با کمک هم‌تیمی‌اش کوین دورانت توانست اوکلاهاما سیتی را در این فصل به موفقیت برساند، بتواند به بازگرداندن NBA Live به روزهای اوجش نیز کمک کند.

الکترونیک آرتز قول داده تا شماره‌ی بعدی مجموعه یعنی NBA Live 17 را بدون در نظر گرفتن موفقیت یا عدم موفقیت NBA Live 16 منتشر کند. همان طور که می‌دانید در سال‌های اخیر این کمپانی ساخت بازی‌های NBA Elite 11 و NBA Live 13 را به دلایل مختلف لغو کرده است.

مثل شماره‌ی قبلی سری، NBA Live 16 نیز به طور اختصاصی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده