نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

استودیو گوریلا گیمز در حال استخدام سازنده‌های Witcher 3 برای بازی بعدی خود است

همه می‌دانیم که استودیو گوریلا گیمز، سازنده سری Killzone در حال ساخت یک بازی است. بازی که به گفته شایعات یک نقش‌آفرینی جهان باز با اسم Horizons است. این استودیو در ادامه جذب نیروهای حرفه‌ای سازنده بازی تحسین شده Witcher 3، طراح ارشد تکنیکی این بازی را به استخدام خود درآورده است.

ماه فوریه سال جاری میلادی بود که استودیو گوریلا گیمز موفق به استخدام پاول سوییرزنسکی،‌ طراح ارشد سینماتیک و دِنیس زوتِبیار، طراح مراحل استودیو سی‌دی پراجکت رِد، سازنده بازی Witcher 3 شد. حالا خبرها حاکی از این است که آن‌ها به تازگی  شادی دادِنجی، طراح ارشد تکنیکی این استودیو را نیز به استخدام خود درآورنده‌اند.

طراحی تکنیکی یکی از کلیدی‌ترین شغل‌ها برای ساخت یک بازی جهان‌بازی است. بازی‌هایی که اجزا و بخش‌های بسیاری نسبت به بازی‌های خطی دارند. شادی دادِنجی، بر روی سیستم‌هایی کار کرده بود که بازی The Witcher 3: Wild Hunt بر روی آن‌ها سوار شده بود.

این استودیو همچنین دوباره اقدام به جذب نیرو برای کار روی سیستم‌های گیم‌پلی و محیط‌های جهان‌بار کرده است. گوریلا گیمز هیچگاه اقدام به ساخت یک بازی نقش‌آفرینی یا جهان‌باز نکرده بود و جذب نیروی زیاد برای ساخت روی چنین پروژه‌ای چندان عجیب به نظر نمی‌رسد.

دیروز در زومجی خواندید که این استودیو با انتشار یک عکس عجیب، در حال آماده شدن برای E3 2015 است. شاید بالاخره، کنفرانس امسال سونی در نمایشگاه E3 میزبان بازی جدید این استودیو هلندی باشد. کنفرانس سونی ساعت ۵:۳۰ بامداد روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد ماه برگزار می‌شود. با پوشش زنده این رویداد همراه زومجی باشد.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده