// جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۵

عدم الحاق لیگ قهرمانان به بازی FIFA در آینده ای نزدیک

FIFA 16 و نسخه‌هایی که در سه سال آینده منتشر خواهند شد،  مسابقات لیگ قهرمانان را در خود جای نخواهند داد. PES‌ رقیب دیرینه‌ی سری بازی فیفا ظاهرا قصد ادامه همکاری با یوفا برای قرار دادن این مسابقات در بازی‌های خود را دارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

FIFA و PES دو رقیب دیرینه‌ی بازی‌های ورزشی در رشته فوتبال نسبت به یکدیگر ویژگی‌ها و کاستی‌هایی را دارند. یکی از ویژگی‌های مهم سری بازی PES ‌را نیز می‌توان توافق کونامی با یوفا (UEFA) بیان کرد. طبق این قرار داد بازیکنان قادر به شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در سری‌ بازی‌های PES هستند.

در سال ۲۰۰۹ قرار دادی بین کونامی و یوفا امضا شد. طی این قرار داد مسابقات لیگ قهرمانان تا سال ۲۰۱۶ (تا بازی PES 2016) در انحصار کونامی قرار می‌گرفت. حال به گزارش یوروگیمر، کونامی و UEFA طی توافقی جدید این مسابقات را  تا سه سال آینده نیز در انحصار PES قرار داده‌اند.

دیروز در کنار انتشار اولین تیزر تبلیغاتی از بازی PES 2016، از کاور بازی نیز با تصویر نیمار سیلوا سانتوس جونیور، بازیکن جوان و با استعداد تیم ملی برزیل رونمایی شد. اطلاعات بیشتر از بازی PES 2016 در تاریخ ۱۲ ژوئن (امروز ۲۲ خردادماه)‌ منتشر می‌شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده