نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

در آستانه E3 2015، اطلاعات و تصاویر جدیدی از بازی Street Fighter 5 منتشر شد

بخش سرگرمی‌های سونی قرار است در نمایشگاه E3 2015 حسابی به معرفی بازی Street Fighter 5 و انتشار اطلاعات جدید از آن بپردازد. اما در آستانه این نمایشگاه بزرگ، اخیرا تعدادی تصاویر و اطلاعاتی جدید از این بازی مبارزه‌ای منتشر شده که در ادامه شما را به مطالعه و مشاهده آن‌ها دعوت می‌کنیم.

براساس گزارشاتی که وبسایت Gematsu از مجله ShortList بدست آورده، Street Fighter 5 دارای حالتی با نام V-Guage است که در زمان صدمه‌دیدن شخصیت‌ها پر می‌شود.

زمانی که خط V-Guage شما پر شود، می‌توانید از حرکت V-Trigger استفاده کنید. به‌عنوان مثال زمانی که V-Trigger شخصیت چون لی پر شود، قدرت حملات او بیشتر می‌شود و درطرفی دیگر شخصیت نَش از قابلیت تلپورت برای سورپرایزکردن دشمنان استفاده می‌کند.

در بازی Street Fighter 5 همچنین حالتی دفاعی با نام V-Skill وجود دارد. زمانی که این حالت پر شود، به‌عنوان مثال شخصیت ریو می‌تواند از حملات پرتابی دشمنان جاخالی دهد و درطرفی دیگر شخصیت بیسون می‌تواند این حملات را دفاع و مستقیما به‌سمت حریفان پرتاب کند.

در این اطلاعات همچنین اعلام شده در بازی حالتی با نام Critical Arts وجود دارد که با استفاده از آن بازیکنان می‌توانند حملات چندضربه‌ای را به حریفان بزنند. این حالت زمانی که خط EX Gauge شما پر شود قابل استفاده خواهد بود.

درانتها اعلام شده در بازی یک منطقه جدید با نام «King’s Cross Station» وجود دارد که در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به یکی از زمین‌های مسابقه و مبارزه چند شخصیت اصلی در آن را تماشا کنید:

مجله ShortList درطول مقاله خود از بازی Street Fighter 5 اعلام کرده این بازی در ماه مارس سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را از این بازی بدست آورید، منتظر نمایشگاه E3 2015  و برنامه‌های سونی و کَپ‌کام برای نسخه جدید سری بازی‌های مبارزان خیابانی باشید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده