// پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۸

برای انجام بخش داستانی بازی Halo 5 به صورت دو نفره نیاز به اشتراک طلایی دارید

اگر قصد دارید بخش داستانی بازی Halo 5 را به همراه دوستتان به صورت دو نفره بازی کنید مایکروسافت از شما می‌خواهد تا اشتراک طلایی ایکس‌باکس لایو خریداری کنید. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

در طی ماهی که گذشت تقریبا اطلاعات بسیار زیادی از بازی Halo 5: Guardians منتشر شد و شاید یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترینِ آن‌ها این بود که شما می‌توانید بخش داستانی بازی را به همراه دوستتان به صورت دو نفره بدون نیاز به خریداری اشتراک طلایی ایکس‌باکس لایو بازی کنید.

تا به امروز این خبر بسیار خوب به نظر می‌رسید چرا که استودیوی 343 اینداستریز قابلیت تقسیم صفحه برای انجام بازی به صورت دو نفره بدون نیاز به اتصال اینترنت را از بازی حذف کرده است. متاسفانه باید بگوییم که اوضاع کاملا آنطور که فکر می‌کردیم نیست.

جاش هولمز تهیه کننده ارشد بازی در وبسایت «هیلو ویپوینت» در این باره نوشت که:

ما به اشتباه اعلام کردیم که شما می‌توانید بخش داستانی بازی را از طریق اتصال به اینترنت به صورت دو نفره با حساب نقره‌ای ایکس‌باکس لایو بازی کنید.

برای انجام بخش داستانی به صورت دو نفره شما باید حساب طلایی ایکس‌باکس لایو داشته باشید.

هولمز پس از عذرخواهی راجع به این اشتباه به نوعی سعی کرد راه حلی ارائه دهد:

برای ما بسیار مهم است که طرفداران بتوانند بخش داستانی بازی را کاملا به صورت دو نفره به همراه دوستشان انجام دهند بنا بر این هنگامی که شما بازی Halo 5: Guardians را خریداری کنید قادر خواهید بود تا از چهارده روز حساب طلایی رایگان برای ایکس‌باکس لایو استفاده کنید.

قطعا بخش آخر خبر برای طرفداران بسیار لذت بخش خواهد بود. بازی Halo 5: Guardians قرار است در ماه نوامبر به صورت رسمی عرضه شود. بدون شک طی کنفرانس کمپانی مایکروسافت در E3 اطلاعات بیشتر از بازی بدست خواهیم آورد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده