نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

شایعه: پورت بازی ZombiU برای پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دست ساخت قرار دارد

بازی ZombiU که در زمان عرضه کنسول Wii U به‌صورت انحصاری برای این کنسول منتشر شد، ظاهرا درحال پیداکردن راه خود به کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان است. با زومجی و شایعاتی در رابطه با عرضه بازی ZombiU برای کنسول‌های نسل هشتم همراه باشید.

براساس اخباری که توسط وبسایت Unseen64 منتشر شده، بازی ZombiU به‌زودی از انحصاربودن کنسول Wii U در می‌آید، چراکه در این روزها کمپانی یوبی‌سافت مشغول پورت این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان است.

این وبسایت ادعا می‌کند این اطلاعات ازسوی یک منبع نزدیک بدست آن‌ها رسیده است و احتمالا هفته آینده یوبی‌سافت در کنفرانس E3 2015 به معرفی این پورت خواهد پرداخت.

درگذشته وبسایت Unseen64 اعلام کرده نسخه بعدی بازی ZombiU دردست تولید قرار دارد. خبر ساخت نسخه دوم این بازی پس از مدتی ازسوی یوبی‌سافت تایید شد، اما در همان لحظه این کمپانی فرانسوی اعلام کرد ساخت نسخه دوم ZombiU منتفی شده است. ظاهرا دلیل انجام این کار فروش پایین این بازی روی پلتفرم Wii U بوده است.

نظر شما در این رابطه چیست؟ اگر روزی ZombiU (یا Zombi Box و Zombi Play ) برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه شود، مایل به خرید آن خواهید بود؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده