نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

از محتویات بسته‌های الحاقی رایگان این هفته بازی The Witcher 3: Wild Hunt رونمایی شد

از زمان عرضه بازی The Witcher 3: Wild Hunt، یکی از کارهای هفتگی ما معرفی بسته‌های الحاقی رایگان این بازی است. شب گذشته استودیو سی‌دی پراجکت رد از محتویات دو بسته الحاقی رایگان جدید The Witcher 3: Wild Hunt رونمایی کرد که در ادامه می‌توانید به مشاهده جزئیات بپردازید.

این هفته علاقه‌مندان می‌توانند در اولین بسته الحاقی یک ماموریت جدید با نام «Fool’s Gold» و در DLC رایگان دیگر یک دسته کارت جدید برای بازی گوئِنت را دریافت کنند.

درحالی که می‌توانید تصویری از این دو بسته الحاقی رایگان را درادامه مشاهده کنید، ظاهرا اواخر این هفته می‌توانید به دانلود این محتویات جدید بپردازید:

The Witcher 3 Wild Hunt

از زمان عرضه بازی The Witcher 3: Wild Hunt، تا به حال شش بسته الحاقی که شامل پوشش جدید برای گرالت، شخصیت یِنِفِر، یک ماموریت جدید و یک زره جدید برای اسب گرالت با نام روچ به‌صورت رایگان بوده به این بازی اضافه شده است. هفته گذشته هم سی‌دی پراجکت رد با انتشار دو بسته الحاقی جدید یک پوشش جدید برای گرالت و اسب این شخصیت با نام روچ و یک تیر و کمان جدید را دراختیار کاربران قرار داد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt روز ۱۹ می سال جاری (۲۹ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شد و توانست مورد تحسین منتقدان قرار گیرد. زومجی نیز با تمجید از این بازی، امتیاز ۹.۵ را به آن اختصاص داد. 

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده