// چهار شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

موسس و مدیر ارشد اجرایی استودیو سازنده بازی Fallout: New Vegas این استودیو را ترک کرد

کریس اولون مدیر ارشد اجرایی و یکی از کسانی که در تاسیس آبسیدین اینترتیمنت نقش مهمی داشت دیگر در این استودیو فعالیت نمی‌کند. اولون خودش رسما صحت این خبر را تایید کرده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

ظاهرا دهم خردادماه آخرین روز کاری او در استودیو بوده است. اولون در حساب شخصی تویتر خود اعلام کرد:

من به طور رسمی استودیوی آبسیدین اینترتیمنت را ترک کردم چرا که از دانشگاه هاگوارت دعوت نامه‌ای ناگهانی به منظور دفاع از پرفسور هنرهای سیاه به دستم رسید.

وقتی که سایت‌های خبری راجع به این جدایی از او سوال کردند اولون پاسخ داد با اینکه پیوستن اون به دانشگاه هاگوارت یک شوخی بوده اما جداییش کاملا واقعیت داشته است.

واقعیت دارد و من آرزوی بهترین موفقیت‌ها را برای اعضای آبسیدین دارم. من قصد دارم در آینده به دنبال ساخت پروژه‌های جدیدی بروم اما در حال حاضر جدا از اینکه زندگی کوتاه است و ایده‌ها بسیار، نمی‌توانم صحبت خاصی داشته باشم.

اولون کار خود را با ساخت و نوشتن داستان بخش تک نفره‌ی بازی‌های نقش آفرینی شروع کرد. قبل از پیوستن به آبسیدین او طی سال ۱۹۹۵ در استودیوی اینترپلی فعالیت داشت. در آنجا او در ساخت چند بازی بزرگ و معروف مانند Star Trek: Starfleet Academy، Fallout 2، Planescape: Torment، Baldur's Gate: Dark Alliance و مجموعه‌ی Icewind Dale نقش مهمی داشت.

در سال ۲۰۰۳ او به همراه چند سازنده‌ی دیگر از جمله فرگوس اورکت، کریس پارکر، دارن موناهان و کریس جونز استودیوی اینترپلی را به منظور تاسیس آبسیدین اینترتیمنت ترک کرد.

در طی مدتی که او در آبسیدین کار می‌کرد توانست بازی‌های بزرگ دیگری مانند Star Wars: Knights of the Old Republic 2، Fallout: New Vegas و چند بازی دیگر را به بازار عرضه کند. اخیرا نیز اولون وظیفه نویسندگی بازی موفق Pillars of Eternity را بر عهده داشته است.

فرگوس اورکت مدیر ارشد اجرایی کنونی استودیوی آبسیدین اینترتیمنت در بیانیه‌ای اعلام کرد که:

کریس دیگر در آبسیدین فعالیت نمی‌کند. با بهترین آرزوها را برای او در پروژه‌های آینده‌اش خواستاریم.

دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده