// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۴

دایس رسما رونمایی کرد: Mirror's Edge بعدی Catalyst نام دارد

شرکت بازی‌سازی دایس که بیشتر آن را برای مجموعه بازی‌های Battlefield می‌شناسیم، امروز به طور رسمی تایید کرد Mirror's Edge بعدی شماره‌ی ۲ یا ادامه‌ی قسمت اول نیست و با نام Mirror's Edge Catalyst شناخته می‌شود.

بازی‌سازان سوئدی کمپانی دایس سعی دارند تا با Mirror's Edge Catalyst ، به اهدافی که با قسمت اول بازی در سال ۲۰۰۸ دنبالش بودند، دست‌ یابند. سارا جنسون، تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی در جدیدترین اعلامیه‌ی دایس گفت:

قسمت اول وعده‌ها و قول‌های زیادی را به همراه داشت و چیزهایی در گیم‌پلی و استایل خود داشت که آن را یک بازی منحصر به فرد می‌کرد. Mirror's Edge روحی استثنایی داشت. با این حال، هر چه که ما بازی قبلی را دوست داشتیم، اما می‌دانیم که می‌توانست حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد. بنابراین، ما عزم خود را جزم کردیم و Mirror's Edge را برای نسلی جدید معرفی کردیم.

وی در ادامه تاکید کرد که Mirror's Edge Catalyst یک ادامه نیست و شروعی دوباره برای این مجموعه محسوب می‌شود:

تیم ما زمان بسیار زیادی را برای ارزیابی دوباره تک تک المان‌ها و چهره ی بازی صرف کرده‌اند تا بتوانند تجربه‌ای جدید را خلق کنند. این یک ادامه نیست، Mirror's Edge 2 نیست، ما چشم‌اندازی را ترسیم کرده‌ایم که ادای احترامی به بازی اول هستند. ما با Mirror's Edge Catalyst مرزهای حرکت از دید اول شخص را به جلو می‌بریم و بیشتر به عمق داستان فیث، قهرمان داستان خود می‌پردازیم. اما ما گیم‌پلی فوق‌العاده و ویژگی‌های منحصر به فرد و جدیدی را برای تجربه به مخاطبان خود ارائه خواهیم داد.

جنسون تایید کرد که Mirror's Edge Catalyst در E3 2015 که هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد، حضور پیدا می‌کند و چیزهای جدیدی از بازی را به نمایش عموم می‌گذارد.

Mirror's Edge Catalyst برای اولین بار در E3 2013 در قالب یک تیزر به نمایش در آمد و الکترونیک آرتز، ناشر بازی قول بازسازی و ارائه‌ی این بازی به نسل جدید را داده بود.

Mirror's Edge Catalyst برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه خواهد شد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده