نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵

سازندگان The Order: 1886 مایل هستند تا دنباله‌ی این بازی را بسازند

مسئولین استودیوی ردی ات دون، سازنده‌ی بازی The Order: 1886، اخیرا صحبت‌هایی را درباره‌ی آینده‌ی این بازی مطرح کردند و عنوان کردند که مایلند تا بازی‌های بیشتری از این مجموعه بسازند. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

پل سمز، مدیر اجرایی تازه‌ منصوب شده‌ی ردی ات دون، به همراه رو ویراسوریا، موسس این استودیو، به تازگی گفتگویی با وبسایت GamesIndustry.biz انجام داده‌اند و ضمن اشاره به بازخوردهای بازی، بار دیگر به چند بخشی بودن داستان آن تاکید کرده‌اند. ویراسوریا در این باره گفت:

ما احساس می‌کنیم که The Order: 1886 حاصل زحمات ما روی تکنولوژی است. این یکی از بزرگترین نکات قابل توجه برای تیمی است که از PSP مستقیما روی پلی‌استیشن 4 جهش می‌کند. اولین بازی بیش از هر چیز شبیه یک سکوی پرتاب بود. The Order: 1886 هرگز به عنوان یک داستان یگانه نوشته نشده بود. چیزهای بسیار بیشتری برای گفتن وجود دارد و این موضوع را می‌توانید از نحوه‌ی به پایان رسیدن بازی نیز متوجه شوید.

اگرچه ویراسوریا و سمز مایل به ساخت دنباله‌ی The Order: 1886 هستند، اما مالکیت این مجموعه در اختیار سونی است و این یعنی ساخت یک بازی جدید باید با اجازه‌ی این کمپانی انجام شود. ویراسوریا در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:

البته آینده‌ی این عنوان و درگیر شدن ما برای رشد و گسترش آن فقط یک آرزو است.

سمز در رابطه با همین موضوع افزود:

ما خیلی دوست داریم که بخشی از پروژه‌ی ساخت The Order: 1886 به عنوان یک مجموعه باشیم. این بازیی است که ما خلقش کرده‌ایم، عاشقش هستیم و به آن اعتقاد داریم. در حال حاضر ما نمی‌توانیم بیش از این درباره‌ی The Order: 1886 صحبت کنیم.

سمز درباره‌ی تصاحب حق مالکیت معنوی این مجموعه گفت که ردی ات دون مایل است تا این حق را به دست آورد، اما برای ارائه‌ی بازی به بازار نیازمند حمایت سونی خواهد بود. سمز گفت:

این کاملا آرزوی شرکت است که مالکیت بازی را به دست‌ آورد. ما عاشق این بازی هستیم و به آن افتخار می‌کنیم. متاسفانه ما در نقطه‌ای از تحولات شرکت بودیم که در آن مالکیت این بازی ممکن نبود. امیدواریم که بار دیگر در چنین وضعیتی قرار نگیریم.

همچنین سمز در بخش دیگری از صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که The Order: 1886 در بخش فروش توانست انتظارات سازندگان را برآورده کند.

The Order: 1886 در تاریخ ۱ اسفند ۹۳ به طور اختصاصی برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شد. بازی در زمان انتشار نقد‌های متفاوتی دریافت کرد؛ منتقدین از مدت زمان گیم‌پلی بازی، داستان و همچنین ارزش تکرار آن ایرادات زیادی گرفتند و در مقابل از کیفیت گرافیکی و فنی بازی تعریف کردند. میانگین امتیازات بازی ۶۳ از ۱۰۰ است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده