// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵

تماشا کنید: ایکس‌باکس وان یک ترابایتی با قیمت ۳۹۹ دلار رونمایی شد

امروز مایکروسافت از طریق بلاگ رسمی میجور نلسون، اقدام به رونمایی از نسخه یک ترابایتی ایکس‌باکس وان کرد که به همراهش نسخه‌های جدید کنترلر این کنسول مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دیده می‌شود. با زومجی همراه باشید.

اگر هنوز اقدام به خرید کنسول‌ ایکس‌باکس وان نکرده‌اید و همواره دغدغه میزان حافظه‌ی ذخیره‌سازی را در ذهن خود دارید، می‌توانید از این پس اقدام به خرید نسخه‌ی یک ترابایتی کنسول ایکس‌باکس وان کنید. البته مایکروسافت تنها به همین تغییر بسنده نکرده و کنترلرهای جدیدی را برای کنسو‌ل خود در نظر گرفته است که مجهز به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون هستند. همچنین مایکروسافت در نظر دارد برای مدت محدود و در برخی نواحی، به همراه این کنسول یک نسخه رایگان از بازی Halo: Master Chief Collection نیز عرضه کند. قیمت تمام شده‌ی این باندل جدید ۳۹۹ دلار آمریکا خواهد بود که با توجه به مشخصات آن، می‌تواند یک خرید مناسب باشد. نسخه یک ترابایتی ایکس‌باکس وان ۲۶ مرداد ماه در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد. نسخه ۵۰۰ گیگابایتی ایکس‌باکس وان هم همچنان با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه می‌شود.

در خبری دیگر، مایکروسافت از آداپتور وایرلس ایکس‌باکس برای استفاده در رایانه‌های شخصی ویندوز ۱۰، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها رونمایی کرد. به وسیله این اداپتور می‌توانید از کنترلرهای ایکس‌باکس وان به صورت بی‌سیم در ویندوز ۱۰ استفاده کنید. قیمت این آداپتور ۲۴.۹۹ دلار خواهد بود. البته اگر قصد خرید کنترلر ایکس‌باکس وان برای محیط ویندوزی دارید می‌توانید باندل آن با یک آداپتور وایرلس با قیمت ۷۹.۵۹ دلار را خریداری کنید.

دانلود ویدیو

منبع: majornelson


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده