نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: بسته الحاقی ماشین‌ های پورشه برای هر دو بازی Forza تأیید شد

از امروز می‌توانید مجموعه‌ای از ماشین‌های پورشه را برای Forza Horizon 2 تهیه کنید و اگر سبک شبیه‌سازی را بیشتر می‌پسندید، این ماشین‌های آلمانی برای Forza Motorsport 6 هم در دسترس خواهند بود. همراه زومجی باشید.

چند روز پیش خبر لو رفتن این مجموعه برای Forza Horizon 2 را به اطلاعتان رساندیم و حال مشخص شده که علاقه‌مندان پورشه می‌توانند از این ماشین‌ها در Forza Motorsport 6 هم لذت ببرند.

الکترونیک آرتز در سال‌های گذشته از بسیاری از مدل‌های پورشه در سری Need For Speed استفاده کرده و و رابطه‌ی خوبی با این کارخانه‌ی اشتوتگارتی داشته، اما اخیراً از انحصار این شرکت کمی کاسته شده است. مایکروسافت و EA برای بازی Forza Motorsport 4 بر سر این موضوع توافقنامه‌ای امضا کردند و بسته‌ای از ماشین‌های پورشه برای این بازی هم منتشر شد. حال دوباره این بازی انحصاری مایکروسافت توانسته موافقت الکترونیک آرتز را جلب کند و طرفداران بازی‌های اتومبیل‌رانی می‌توانند جایی غیر از Need For Speed هم ماشین‌های پورشه را برانند.

تا زمانی که Forza Motorsport 6 منتشر شود طرفداران می‌توانند از ماشین‌های سوپراسپورتی مانند مدل ۹۱۸ اسپایدر در Horizon 2 لذت ببرند و همچنین تجربه‌ی رانندگی با مدل‌های کلاسیکی مثل ۹۵۹ و ۹۴۴ توربو را کسب کنند. در مجموع ۱۰ ماشین در این بسته وجود خواهد که از امروز با قیمت ۱۰ دلار در دسترس است.

طرفداران امیدوارند که مدل قدرتمند پورشه ۹۱۹ را در بازی Forza Motorsport 6 ببینند، ماشینی که هفته‌ی بعد در مسابقات ۲۴ ساعته‌ی Le Mans در پاریس حضور خواهد داشت. با توجه به ویژگی‌های جدید این بازی که چند روز پیش لو رفتند، وجود این ماشین کاملاً منطقی و البته هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

دانلود ویدیو

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده