نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

سازندگان بازی The Order: 1886 استودیو جدیدی را تاسیس کردند

استودیو رِدی اَت دان، خالق بازی جنجالی The Order: 1886 درحال گسترش تجارت خود به عنوان سازنده بازی‌های ویدیویی است. رِدی اَت دان اخیرا استودیو جدیدی را تاسیس کرده و در حال‌حاضر روی دو عنوان کاملا جدید کار می‌کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

رِدی اَت دان اخیرا استودیو جدیدی را در مرکز آستین برای انتشار بازی‌های خود تاسیس کرده است.

از این پس پائول سَم به‌عنوان مدیرعامل، رو وِراسوریا رئیس و مدیر نوآوری و درانتها اَندریا پاسینو رئیس بخش تکنولوژی این استودیو محسوب می‌شوند.

تمرکز اصلی استودیو آستین رِدی اَت دان روی انتشار بازی‌هایی که این استودیو در آینده می‌سازد است. براساس صحبت‌های مدیرعامل این استودیو، تکنولوژی موتور بازیسازی آن‌ها تنها برای پلی‌استیشن 4 ساخته نشده و مانند ویژگی‌های بصری The Order: 1886، این استودیو می‌تواند با همین کیفیت بازی‌های خود را روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی هم منتشر کند.

درحالی که پائول هیچ اطلاعاتی را در رابطه با آینده سری The Order: 1886 (سونی مالک این بازی است) منتشر نکرد، اما اعلام کرد تیم آن‌ها درحال کار روی دو بازی کاملا جدید است.

the-order-1886-billboard

با این حساب باید دید آینده استودیو رِدی اَت دان و بازی بعدی آن‌ها چه خواهد شد. ظاهرا پس از بازی The Order: 1886 که نتوانست موفقیت خاصی کسب کند و فقط از نظر تجاری، فروش خوبی را تجربه کرده است، سونی راه خود را از این استودیو جدا کرده و از این پس و پس از سال‌های طولانی، شاهد عرضه بازی‌های این استودیو به‌صورت چند پلتفرمی باشیم. البته پس از عرضه بازی The Order: 1886، شایعاتی مبنی بر ساخت ادامه این بازی به‌ گوش می‌رسید. اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، The Order: 1886 (یا هر نامی که برای نسخه بعدی انتخاب شود) را تنها روی پلتفرم‌های سونی مشاهده خواهیم کرد.

اگر دوست دارید اطلاعات کاملی را از آخرین ساخته استودیو رِدی اَت دان بدست آورید، می‌توانید بررسی بازی The Order: 1886 را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده