// شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۵

سونی باور دارد خانه‌ی واقعی Street Fighter پلتفرم پلی‌استیشن است

اگر اخبار دنیای گیم را دنبال کرده باشید، با خبر هستید که سونی بازی مبارزه‌ای Street Fighter 5 را به انحصاری کنسولی خود برای پلی‌استیشن 4  در آورده است. مقامات سونی در پاسخ به این اقدام خود اظهار داشتند که خانه‌ی واقعی این بازی پلتفرم پلی‌استیشن است.
«فرگال گارا» مدیر شعبه‌ی انگلستان شرکت سونی در گفتگویی که با IGN داشت، ادعا کرد تاریخچه‌ی بلند کنسول‌های سونی با بازی‌های مبارزه‌ای، نشان می‌دهد که باید برای چنین قراردادی خوشحال بود و  جشن گرفت:
من در این تصمیم‌گیری نقشی نداشتم، بنابراین نمی‌توانم درباره‌ی چگونگی توافق دو طرف حرفی بزنم، اما فکر می‌کنم که این قرارداد مثال شگفت‌انگیز دیگری از این مسئله است که چگونه میراث ما فرصت‌های فوق‌العاده‌ای را جلوی پایمان قرار می‌دهد. میراثی که فقط به درد یادآوری گذشته‌ها نمی‌خورد، بلکه برای ساخت آینده‌مان هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدیهی است که این بازی کلاسیک مربوط به روزهای نخست پلی‌استیشن است که حالا دوباره برای دوران پلی‌استیشن 4 معرفی شده است. در گذشته این بازی یک عنوان قابل‌توجه‌ بر روی پلی‌استیشن بود. اکنون، خوشحال‌ام که این اتفاق دوباره رخ داده است.
شرکت کپ‌کام سازنده و ناشر سری بازی‌های Street Fighter،  در رویداد PlayStation Experience تایید کرد که Street Fighter 5 بر روی پلی‌استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود و  «آدام بویز» از سونی هم تاکید کرد «پلی‌استیشن 4 تنها کنسولی است که میزبان این بازی خواهد بود. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده