// دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۰

شایعه: Prince of Persia جدیدی توسط یوبی‌سافت در E3 2015 معرفی می‌ شود

یوبی‌سافت سال‌ها است که روی بازی Assassin's Creed مانور می‌دهد و مجموعه پرطرفدار Prince of Persia را در گوشه‌ای نگه داشته است. با این حال، شایعات خبر از رونمایی بازی جدیدی را از این سری در E3 2015 می‌دهند. با زومجی همراه باشید.

به تازگی یکی از صداپیشگان بازی Prince of Persia: Warrior Within که در سال ۲۰۰۴ عرضه شد در صفحه‌ی توییتر خود پست جالبی گذاشت:

برای این لحظه شماری می‌کنم! شاهزاده پارسی و جورج واشنگتن آنجا خواهند بود!

احتمالا اشاره‌ی رابین آتکین به E3 2015 است ولی در توییترش هیچ هشتگی با این عنوان وجود ندارد. با این حال و به خاطر نزدیکی به این رویداد، می‌توان جملات وی را به E3 نسبت داد. وی علاوه بر صداپیشگی در بازی شاهزاده پارسی، در بسته‌ی الحاقی پادشاه جورج واشنگتن قسمت سوم Assassin's Creed و همچنین به تازگی در نقش پادشاه رادوید در The Witcher 3، به صداپیشگی پرداخته است.

از آخرین باری که یک نسخه‌ی کنسولی و کامل از مجموعه‌ی شاهزاده پارسی منتشر شده پنج سال می‌گذرد. Prince of Persia: The Forgotten Sands، همزمان با فیلم اقتباسی از این مجموعه برای کنسول‌های نسل هفتمی و رایانه‌های شخصی منتشر شد اما نتوانست افتخارات سه گانه‌ی اصلی را کسب کند. سال‌ها می‌گذرد و یوبی‌سافت همچنان روی مجموعه‌ی اساسینس کرید به طور مداوم مانور می‌دهد و کم کم سری شاهزاده پارسی را به دست فراموشی سپرده است. با این حال می‌توان با توجه به شواهد و توییتی که رابین آتکین در حساب شخصی خود داشت، احتمال داد که یوبی‌سافت امسال علاوه بر بازی‌های جدید و معمول خود، Prince of Persia را به عنوان یک سورپرایز به نمایش در بیاورد و دل میلیون‌ها هوادار این شخصیت محبوب را با یک بازی نسل هشتمی و درجه یک شاد کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا یوبی‌سافت بالاخره بعد از پنج سال به هواداران شاهزاده پارسی پاسخ می‌دهد و بازی جدیدی از این مجموعه معرفی می‌کند؟

منبع: توییتر


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده