// شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰

استودیوی «نینجاتئوری» درکنار Hellblade در حال کار بر روی عنوان دیگری است

استودیوی «نینجا تئوری»، سازندگان  HellBlade، عنوان اکشن ماجرایی انحصاری پلی‌استیشن 4  به تازگی از طریق تویتر اعلام کرده‌اند که آنها درکنار ساخت این بازی، بر روی پروژه‌ی دیگری هم کار می‌کنند. این استودیو که در کمبریج واقع شده، بارها ثابت کرده که در ساخت بازی‌های «هک اند اسلش» (Hack'n Slash) جزو بهترین‌ها است و آخرین ساخته‌شان یعنی بازخوانی شگفت‌انگیز فرانچایز DmC: Devil May Cry توجه‌ی سیل بیشتری از گیمرها را به سوی آثار آینده‌ی این استودیو جلب کرد.
آنها به وسیله‌ی تویتر گفته‌اند:« توسعه‌ی Hellblade با تمام سرعت در حال ادامه است. اما در روز دوشنبه ما اخبار جالبی درباره‌ی پروژه‌ی متفاوت دیگری با شما درمیان خواهیم گذاشت.
طبیعتا این خبر به نظریه پردازی‌ها و پیش‌بینی‌های زیادی درباره‌ی چگونگی این پروژه‌ی جدید منتهی می‌شود. بسیاری فکر می‌کنند که شاید «نینجا تئوری» در حال کار بر روی دنباله‌ی عنوان فوق‌العاده اما مورد ظلم قرار گرفته‌ی Enslaved: Odyssey to the West است. به هرحال فعلا باید دست روی دست بگذاریم، منتظر بمانیم. شما فکر می‌کنید «نینجا تئوری» قصد رونمایی از چه عنوانی را دارد؟ منبع Gamingbolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده