// شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

مهلت ارسال آثار به پنجمین دوره‌ جشنواره‌ بازی‌های رایانه‌ ای تهران افزایش یافت

هفته‌ی گذشته فراخوان پنجمین دوره‌ی جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران اعلام شد، با این حال کارگروه بازی‌های رایانه‌ای در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور  متشکل از تعدادی از بازی‌سازان، خواستار افزایش مهلت ارسال آثار شد.

در خواست کارگروه بازی‌های رایانه‌ای توسط دبیر جشنواره مورد تایید قرار گرفت و مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران تا پانزدهم تیرماه ۱۳۹۵ تمدید شد. دبیرخانه این جشنواره پس از اتمام مهلت ارسال آثار، هیچ اثری را نخواهد پذیرفت.

«متین ایزدی» دبیر جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران در مورد این جشنواره امسال می‌گوید:

تمامی بازی­‌ها اعم از مستقل و غیر مستقل امکان شرکت در جشنواره را دارند و تمامی آثار بدون توجه به شرایط تیم سازنده (مستقل یا غیر مستقل) مورد داوری قرار می­‌گیرد. همانند دوره‌ گذشته، آثار براساس سبک بازی، دسته‌بندی خواهند شد و تفکیکی بین بازی‌های بزرگ و کوچک صورت نخواهد گرفت.

دبیرخانه دائمی این جشنواره از تمام بازی­سازان دعوت به عمل میاورد تا در بزرگ‌ترین رویداد بازی­سازی کشور که در شهریور ماه ۱۳۹۴ برگزار می‌شود، شرکت کنند. علاقه‌­مندان برای حضور و ثبت­‌نام در این جشنواره می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه اخبار و مقررات جشنواره، به نشانی www.tehrangamefestival.ir مراجعه کرده و فراخوان را دریافت کنند.

منبع: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده